Beantwoorden
Ex-Netweter

Telenet CI+op 47PFL3188H/12 werkt niet

Onlangs hebben kameraden een  Phiilips 47PFL3188H/12 gekocht  en volgens jullie website zou  de CI+ module er op moeten werken. De instructies gevolgd maar bij de installatie vd kaart (stap 4) werd me steeds gevraagd de netwerkid in te geven (22 voor vlaanderen), maar toen ik dan ingaf, vroeg hij opnieuw om netwerkid in te geven, en opnieuw, en opnieuw,.... Hij leek dat dus niet aan te nemen.

Toen ik dan nog eens keek op jullie website zad ik staan : 

47PFL3188H/12

Je tv-toestel is geschikt voor 'TV met een kaartje'

Je tv-toestel werkt met softwareversie (of hoger) 1664: dat is geschikt voor 'TV met een kaartje'!

Toen ik dan op het toestel de softwareversie nakeek dan zag ik staan : 

Versie : TPN1011E_2.090

PQ-versie:V0.0002 2013816

Dus de versie van de software op de tv is 2.090, dus ik begrijp niet goed waarom er bij telenet wordt gesproken over een versienummer van 4 cijfers. Klopt dit wel? 

Bedankt,

Dirk

IMAG3361.jpg

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Ex-Netweter

Intussen toch maar eens de nieuwste upgrade van de  software voor de Philips TV gedownload (Versie 2.180) en geïnstalleerd, alle stappen zoals beschreven door Telenet netjes doorlopen  ja hoor,  CI+ - kaartje werkt perfect !
Misschien toch maar even jullie website aanpassen wat betreft het versienummer voor dit TVtoestel.

0 Likes
Beantwoorden
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Bedankt voor de tip @Ex-Netweter, fijn te lezen dat het in orde is gekomen. We geven je feedback door aan onze collega's.

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden