Beantwoorden
Ex-Netweter

Trage opstart nieuwe digicorder

Ik heb sinds enkele weken een nieuwe HD digicorder (AD2100). Bij elke opstart van de digicorder lijkt deze opnieuw te moeten herinitialiseren. Er verschijnt dan een bericht op het scherm van opstart of initialisatie. Na een halve minuut heb je dan ook effectief beeld, maar dan duurt het ongeveer nog een minuut eer je ook toegang krijgt tot de menu's of vooraleer je kan zappen.

Probleem met de digicorder?

Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Yamakasi
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Slimme energie stand zal actief zijn, je kan dit uitschakelen in de instellingen.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-de-slimme-energiestand-op-mijn-digibox-of-digicorde...
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Hey @Ex-Netweter, heeft het antwoord van @Yamakasi je verder kunnen helpen? Vergeet dan zeker niet deze als oplossing te markeren zodat ook andere leden de vraag makkelijk kunnen terug vinden en van de tip gebruik kunnen maken. 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Bedankt! Een beetje tegen mijn principes om het uit te schakelen maar wel veel handiger!
0 Likes
Beantwoorden