Beantwoorden
Ex-Netweter

Tv blijft op kabel afspelen.

Ik kan tv bedienen via afstandsbediening digibox , ik kan posten op digibox verzetten maar tv blijft in gewone modus (kabel) staan. Maw  , als ik mode indruk kan ik tv aan en uit zetten. Als ik mode druk en digibox selecteer kan ik posten op digibox verzetten maar tv blijft op kabel staan. Als ik terug via mode , tv selcteer kan ik posten verzetten van de tv maar de posten veranderen niet op scherm digibox. Tv schakelt niet over digibox. Zijn verbonden met hdmi kabel sedert vandaag. Ik was niet thuis mijn vrouw wel. Ze vertelde me dat alles werkte bij het verlaten van de technicus maar nu niet meer. Kan iemand me helpen?

Mvg Kurt

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Tom_Acke
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Wil gewoon zeggen dat je je tv dient af te stemmen op het HDMI kanaal   meestal de douche knip op je afstandsbediening.  Dan selecteer je een van hé HDMI  kanalen, afhankelijk op welke HDMI poort  je digicorder is aangesloten.  

Probeer anders eens ( als je een zwarte afstandsbediening hebt. In tv modus zette. Dan op de rode knop (linkse van de nul) en dan met de grijze toetsen je HDMI kanaal selecteren.  Hangt er af welk merk en type je hebt

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
Ex-Netweter

Hey thnks. Kwam weer in vrouw haar gedachten als ik het uitvoerde. Wel nog een vraagje.

Moet ik dit telkens doen als ik tv opstart?

Mvg Kurt

0 Likes
Beantwoorden
Tom_Acke
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Is te zien of je tv onthoudt op welk kanaal hij afgestemd was bij afsluiten
Probeer dit eens zou ik zeggen
Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Als je CEC aanzet kan het misschien werken zoals jij wil:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-cec/

0 Likes
Beantwoorden