Beantwoorden
Diguy
Freshman Beetjesweter
It's your eighth party! Pionier It's your fifth party! It's your fourth party!

aangesloten met Whoppa maar woont er nog niet

Mijn zoon heeft een Whoppa abonnement aangegaan in augustus. Gisteren 2 september is hij aangesloten op zijn appartement maar kan pas 19 september verhuizen. Hij kan dus NIET genieten van de voordelen van 14 dagen GRATIS kijken naar de zenders.

Mijn vraag: Waarom kan deze gratisse dienst niet vanaf 19 september geactiveerd worden?

Hij wil ook overgaan van proximus aboonement voor smartphone naar king abonnement maar nu twijfelt hij wel.

Ik zelf overweeg van mijn telefoonabonnement ook over te zetten naar Telenet maar ik twijfel nu toch ook.

Ik ben reeds bijna 18 jaar klant bij Telenet, heb mijn zoon ook overtuigd maar Telenet beloont hiervoor zijn trouwe klanten niet.

Zal ik dan toch moeten beslissen om naar Skype over te gaan met mij Whoppa abonnement?

Een trouwe Telenetklant.

G. Dierick

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

U zoon kon ook de installatie laten doorgaan op 19 september ipv 2 september als hij er dan maar gaat wonen.

eenmaal geinstalleerd begint de 14 dagen te lopen; aangezien deze automatisch verdwijnt kan deze ook niet verplaatst of verlengd worden

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Hey @Diguy, was de tip van @Petito hulpvol? Heb je de datum kunnen aanpassen? Laat het dan zeker even weten door het antwoord als oplossing te markeren. Zo kunnen de andere leden deze ook terug vinden tussen de oplossingen. 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden