42204
netweters
|
18615
gesprekken
|
20108
vragen
|
Als je de digicorder omruilt naar 'n nieuwe,ben je de opnames kwijt.
Heb je een HDD - DVD recorder? Dan kan je via scart opnames overzetten van je digicorder naar de dvd recorder. 1 op 1 wil zeggen 1 uur opname is 1 uur kopiëren.
Die opnames ben je spijtig genoeg kwijt.Ik denk zelf dat er geen oplossing bestaat om je opnames van die schijf op een dvd te plaatsen.Bij proximus kan je dacht ik die schijven verwisselen maar hier is het niet mogelijk en heb je als je een nieuwe decoder hebt dus telkens die vaste harde schijf er bij geleverd.
@mvd09111966 schreef:Die opnames ben je spijtig genoeg kwijt.Ik denk zelf dat er geen oplossing bestaat om je opnames van die schijf op een dvd te plaatsen.Bij proximus kan je dacht ik die schijven verwisselen maar hier is het niet mogelijk en heb je als je een nieuwe decoder hebt dus telkens die vaste harde schijf er bij geleverd.
Toch wel naar een dvd recorder maar het vraagt werk. Ik zet ze via scart op mijn HDD recorder en dan knip ik de overtollige stukken eruit en dan kopieer ik de opnames op een DVD. Maar alleen de echt belangrijke dingen want het is veel werk.
dan heb je toch ook veel kwaliteitsverlies????
@master-magic01 schreef:dan heb je toch ook veel kwaliteitsverlies????
't is dat of niets. En dat valt best mee. Vroeger moesten we tevreden zijn met VHS kwaliteit. Als je dat nu bekijkt, amaai.....
En tenslotte je hebt de opnames in leen, je hebt ze niet gekocht zoals een dvd dus.....