24753
netweters
|
152372
antwoorden
|
20696
vragen
|
ik belde naar telenet met een vraag en kreeg als antwoord je bent een trouwe klant en we bieden je twee maanden gratis play more aan. Na de dag erna te kijken naar mijn emails zie ik dat het aangerekend stond. Belde naar de klantendienst om het te melden en daar weten ze zogezegd va niks. Wat me ook opvalde is als je iets gratis krijg moet je je idkaartnr niet geven maar om het terug af te zeggen hebben ze wel je idkaartnr nodig. Dus telenetklanten wees op je weerhoouden als je iets krijgt van telenet. heb het ook geplaatst op klachtenpunt.be http://www.klachtenpunt.be/nl/klacht/Telenet/208-Telenet+zet+onderdelen+actief+zonder+dat+je+het+vra...
Is het wel zo dat het aangerekend wordt. Al heel veel klachten gehad over het zogezegd aanrekenen. Ze krijgen een bevestiging waarop staat Play 10€ per maand maar er wordt vergeten om een paar regeltjes verder te lezen "promotie korting Play 10€".
Begrijpend lezen is tegenwoordig geen must meer op school.
Dat mensen boven de zestig die amper tot 14 jaar naar school zijn geweest het daarmee lastig hebben tot daar aan toe. Maar de jongere generaties die tot 18 jaar naar school zijn geweest olala.....
Telenet en andere providers zijn nu verplicht bij elke wijziging een standaard formulier te sturen met de normale tarieven. Al veel misverstanden over geweest.
Bovendien altijd eerst je factuur afwachten en dan reageren.
En het is niet omdat je trouwe klant dat je dit krijgt. Het is omdat je Whoppa bent (2 maanden) of Whop (1 maand) en dat is voor iedereen die het nog nooit heeft gekregen. Nieuwe of oude klanten.
Opzeggen doe je op het (gratis) nummer 0800 66350.
Normaal staat er vermeld dat er bij een voorlopige aanrekening geen rekening wordt gehouden met eventuele kortingen en promoties, dat is bij Proximus ook zo en dan dient men de definitieve factuur af te wachten en dan kijken of dat aangerekend wordt ja of neen en indien de factuur niet klopt, dan pas moet men dan reageren, uiteraard op een beleefde manier.
perfecte oplossing