Beantwoorden
storme-filip
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

als je iets krijg omdat je een trouwe klant bent

ik belde naar telenet met een vraag en kreeg als antwoord je bent een trouwe klant en we bieden je twee maanden gratis play more aan. Na de dag erna te kijken naar mijn emails zie ik dat het aangerekend stond. Belde naar de klantendienst om het te melden en daar weten ze zogezegd va niks. Wat me ook opvalde is als je iets gratis krijg moet je je idkaartnr niet geven maar om het terug af te zeggen hebben ze wel je idkaartnr nodig. Dus telenetklanten wees op je weerhoouden als je iets krijgt van telenet. heb het ook geplaatst op klachtenpunt.be http://www.klachtenpunt.be/nl/klacht/Telenet/208-Telenet+zet+onderdelen+actief+zonder+dat+je+het+vra...

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

als je iets krijg omdat je een trouwe klant bent

Is het wel zo dat het aangerekend wordt. Al heel veel klachten gehad over het zogezegd aanrekenen. Ze krijgen een bevestiging waarop staat Play 10€ per maand maar er wordt vergeten om een paar regeltjes verder te lezen "promotie korting Play 10€".

Begrijpend lezen is tegenwoordig geen must meer op school. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Dat mensen boven de zestig die amper tot 14 jaar naar school zijn geweest het daarmee lastig hebben tot daar aan toe. Maar de jongere generaties die tot 18 jaar naar school zijn geweest olala.....

 

Telenet en andere providers zijn nu verplicht bij elke wijziging een standaard formulier te sturen met de normale tarieven. Al veel misverstanden over geweest.

Bovendien altijd eerst je factuur afwachten en dan reageren.

En het is niet omdat je trouwe klant dat je dit krijgt. Het is omdat je Whoppa bent (2 maanden) of Whop (1 maand) en dat is voor iedereen die het nog nooit heeft gekregen. Nieuwe of oude klanten.

Opzeggen doe je op het (gratis) nummer 0800 66350.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

als je iets krijg omdat je een trouwe klant bent

Normaal staat er vermeld dat er bij een voorlopige aanrekening geen rekening wordt gehouden met eventuele kortingen en promoties, dat is bij Proximus ook zo en dan dient men de definitieve factuur af te wachten en dan kijken of dat aangerekend wordt ja of neen en indien de factuur niet klopt, dan pas moet men dan reageren, uiteraard op een beleefde manier.

mediawatcher
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Nieuwe TV-theek? My smart Valentine On a roll... Tien op tien!

als je iets krijg omdat je een trouwe klant bent

perfecte oplossing

0 Likes
Beantwoorden