24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
Als we livetv kijken kunnen we niet op pauze zetten?En vroeger wel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wat gebeurt er precies als je de pauzeknop indrukt?
Niets speelt gewoon door het lichtje pinkt op de digicorder speelt gewoon door,
maar als we opnames ,films dat we huren bekijken kan ik het op pauze zetten.
Als we naar live tv kijken kan ik het niet op pauze zetten vroeger wel.
@Logic schreef:Wat gebeurt er precies als je de pauzeknop indrukt?
Heb je al eens geprobeerd om je digicorder opnieuw te laten opstarten?
Om dit te doen schakel je hem uit om dan vervolgens de (voedings)stekker volledig uit het stopcontact te trekken.
Houw hem vervolgens een goeie 30s spanningsloos. Stop daarna de stekker terug in het stopcontact en laat de digicorder terug opstarten (dit kan even duren).
Blijft het probleem dan nog?
"Als dit bericht het antwoord was op je vraag/probleem geef dit dan aan als antwoord (en/of kudo's).
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen."
Beste,
Alles uitgevoerd zoals je gezegd hebt.Dus laat hem opstarten zoals je zei dan was het buurtpolitie op vtm
ik duw op de pauzeknop het lichtje brand digicorder als ik op pauze druk maar hij speelt gewoon door.
Vroeger kon ik op pauze zetten en terugspoelen nu niet meer.
Mijn opnames en films ik huur kan ik op pauze zetten!
@Logic schreef:Heb je al eens geprobeerd om je digicorder opnieuw te laten opstarten?
Om dit te doen schakel je hem uit om dan vervolgens de (voedings)stekker volledig uit het stopcontact te trekken.
Houw hem vervolgens een goeie 30s spanningsloos. Stop daarna de stekker terug in het stopcontact en laat de digicorder terug opstarten (dit kan even duren).
"Als dit bericht het antwoord was op je vraag/probleem geef dit dan aan als antwoord (en/of kudo's).
Beste,
Gebeld technische dienst het is op gelost bedankt!!
@Ex-Netweter schreef:Beste,
Alles uitgevoerd zoals je gezegd hebt.Dus laat hem opstarten zoals je zei dan was het buurtpolitie op vtm
ik duw op de pauzeknop het lichtje brand digicorder als ik op pauze druk maar hij speelt gewoon door.
Vroeger kon ik op pauze zetten en terugspoelen nu niet meer.
Mijn opnames en films ik huur kan ik op pauze zetten!
@Logic schreef:Heb je al eens geprobeerd om je digicorder opnieuw te laten opstarten?