Beantwoorden
Ex-Netweter

graag frozen vlaams terug in play more?

zou het aub mogelijk zijn om de film Frozen (disney) vlaamse versie in de play more te plaatsen? of ev bij de terugkijk tv daar wij de play more abonnement hebben.

het is nl dat mijn kinderen deze film bijna elke dag zouden willen kijken maar nu gaat dat sinds vorige week niet meer om die film op te vragen.

Dank bij voorbaat

mvg

els brands

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
Tim
Experienced Meerweter
BINGO! Warming up? De volle 100! Laat de zon in je hart!

Hey Els,

Frozen zit helaas niet meer in het aanbod. We geven je feedback door.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik wilde zonet mijn Play weer aanpassen naar Play More, maar nu ik merk dat Frozen er niet meer inzit ...

Heb tot voor nieuwjaar Play More gehad en mijn dochtertje wilde nog es Frozen kijken, niet dus.

Waarom kunnen titels niet gewoon in het pakket blijven zitten?

Als Spotify het kan met muziek dan moet Telenet dat toch ook kunnen met films.

Veel meer kijken zal het niet genereren, maar wel de doelgroep (mensen met interesse) vergroten.

Ik ben pro abo systeem voor muziek/films/media, maar als ik blijvend moet betalen, zou ik toch graag hebben dat de catalogus ook blijvend is.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Telenet moet auteursrechten betalen om films/series in hun aanbod te zetten.

Daarom gaat er veel uit het aanbod.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
De race is begonnen! Even demarreren... It's your tenth party! BINGO!

suggestie  neem de film toch op (programeer deze) :  http://prime.be/films/frozen-1

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

- DVD of bluray aankopen

- Aankopen via google play, appstore of wondows store

- Downloaden van internet?

- Lenen van vrien/vriendin?

- Opnemen op prime?

En er zijn ook bepaalde spelregels waar telenet zich aan moet houden:

• Een nieuwe film komt eerst in de bioscoop uit en is gemiddeld 4 tot 6 maanden in de bioscoopzalen te zien
  • Na de bioscooprelease komt de film uit op dvd en is hij ook te bekijken in de TV-theek van Telenet (Huistoets > TV-theek > Film à la carte). Gemiddeld blijft hij zo’n 3 tot 6 maanden op aanvraag per stuk beschikbaar
  • Daarna is de film opvraagbaar in Play More en te zien op de PRIME-zenders (inbegrepen in Play More). Daar is hij exclusief te zien tot 12 maanden, en dus nergens anders te huur of te zien
  • Dan kan de film uitgezonden worden door televisiezenders (Eén, Vier, VTM…) gedurende 3 tot 5 jaar en is hij mogelijk te bekijken via Terugkijk TV als de zender dat toestaat.
  • Daarna kan Telenet de film opnieuw in de TV-theek aanbieden of opnemen in een extra pakket zoals Play of Play More. De film is dan niet meer exclusief, en kan dus ook weer op tv te zien zijn, of in andere (online) betaalpakketten zitten (vb. Netflix, Plush…)
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.