Beantwoorden
julien
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Twee handen vol! Leesbeest!

chromecast aan digicorder hangen?

Ik ben een leek als het gaat over chromecast...

 

Wij kijken thuis TV op een oude CRT tv in combinatie met een telenet digicorder.

Is er een mogelijkheid om chromecast te gebruiken door deze in te pluggen in de digicorder?

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

chromecast aan digicorder hangen?

Proberen maar. Want je hebt een HI en een USB aansluiting nodig. En die zijn al bezet op de digicorder. Tenzij je natuurlijk met scart aansluit. Ik denk niet dat het zal lukken maar wij horen het graag als het wel lukt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
julien
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Twee handen vol! Leesbeest!

chromecast aan digicorder hangen?

Onze tv is 22 jaar oud, dus die is aangesloten met scart, net als de dvd speler. 

Ik wil het zeker proberen, maar ik heb er geen. Dus aankopen zonder te weten of het werkt vind ik er toch wat over, vandaar mijn vraag hier. 

0 Likes
Beantwoorden
Eggy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
My smart Valentine All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

chromecast aan digicorder hangen?

Noot: de USB aansluiting aan de achterzijde van de digicorder is NIET aangesloten en dus onbruikbaar!

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

chromecast aan digicorder hangen?


@julien schreef:

Onze tv is 22 jaar oud, dus die is aangesloten met scart, net als de dvd speler. 

Ik wil het zeker proberen, maar ik heb er geen. Dus aankopen zonder te weten of het werkt vind ik er toch wat over, vandaar mijn vraag hier. 


Het is nu niet zo'n grote investering hoor? Maar ik zou toch eerder investeren in een nieuwe TV. Voor de prijs dat je 22 jaar geleden betaald hebt voor je oude TV zal je nu ook al iets vinden.Verlegen smiley



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
jayjay_seal
Freshman Weetjesweter
Berichten: 19
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

chromecast aan digicorder hangen?

Is onmogelijk.... 

0 Likes
Beantwoorden