Beantwoorden
Ex-Netweter

digicorder interactief maken met een acces point?

Met een acces point zou ik graag mijn modem willen verbinden met de digicorder...

Ipv de powerline adapter te gebruiken zou het mits wat instellingen in dhcp en in het acces point wat meerdere functies heeft. Router, acces point, ap client.

Wie kent er de juiste instellingen?

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Dat is een goede vraag @Ex-Netweter, kan er iemand hukp bieden bij het configureren van de instellingen van zijn acces point? Alvast bedankt voor het posten van je vraag. Zo kunnen in de toekomst ook andere leden gebruik maken van deze informatie. 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden
Yamakasi
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Ik wil gerust helpen maar begrijp de setup niet goed? Je zal in de eerste plaats altijd een utp kabel of een powerline moeten voorzien, hierna kan je gerust een wifi router of access point plaatsen. Je moet er gewoon voorzien dat je de DHCP Server van je router uitschakeld en je kan best ook het Router IP Address instellen in de range van de modem/router van telenet, bv 192.168.0.75. Bij de meeste routers waar je de DHCP Server uitschakeld kan je de WAN poort niet meer gebruiken en gebruik je één van de vier lan poorten als ingang, de andere 3 poorten kan je dan als switch gebruiken.

0 Likes
Beantwoorden