Hallo,
Ik ben een bestaande telenet klant, en heb al 1 digicorder met play sports in huis.
Graag zou ik een tweede tv kopen en digbox huren en powerlines erbij nemen. Zodat ik overal in huis voetbal en play sports kan kijken.
Nu is er 1 probleem ik weet dat ik een extra coax ga moeten voorzien, en ik wil deze aansluiten op de NIU.
Nu vind ik nergens in mijn woonst een versterker NIU. Wel een wandcontactdoos waar ik een extra kabel langs onderen kan aftakken. Maar dan nog moet deze door vele kamers en trappenhal. Dit levert me uren werk op.
Ik vraag me af moet ik naar telenet bellen voor een gratis NIU te eisen? Omdat deze nooit geplaatst is bij me. Of is mijn wandcontactdoos en de NIU het zelfde in een? Maar er staat geen NIU opgeschreven.
En als ik van de wandcontact doos aftak is de kabel dan sterk genoeg signaal en goed genoeg beeld? Of tog wachten op een NIU?
Helaas is er bij Proximus wel de mogelijkheid om draadloos atv signaal te verkrijgen aan de hand van bridges en modem toestellen, apart betalend, kijk naar hun website. Ik vraag me af gaat telenet nog lang wachten met de toekomst zoals ze in de vele reclame boodschappen beloven , want op atv staan ze ver achter op de tijd?
BIj scarlet, Proximus is dit al jaren beschikbaar, het zou tog niet mogen dat een bedrijf met zoveel geldmiddelen draadloos atv signaal negeert?