24755
netweters
|
152384
antwoorden
|
20698
vragen
|
ik heb play sports stop gezet ik kijk niet naar dus stop gezet gebeurt dat automatich of bel ze me op of sturen ze een mail
Opgelost! Ga naar oplossing.
ik bedoel via mijn telenet beheer extrapakketten dus play sports stop gezet want ik kijk elke dag eurosport dus
Indien je bij het afvinken van Play Sports via Mijn telenet de vermelding krijgt dat dat niet automatisch gebeurt en dat je binnen 48 uur wordt opgebeld dan zal dat ook zo gebeuren, krijg je die vermelding niet dan zou dat wel automatisch verlopen en normaal gezien wordt dat pakket binnen 24 uur gedeactiveerd, al gebeurt dat in de praktijk binnen een 15 tal minuten.
Hey @benny12, hebben de antwoorden van @apestaarten @robatoras tot een oplossing kunnen leiden? Vergeet ze dan zeker niets als oplossing te markeren. Zo kunnen alle leden de informatie makkelijk terug vinden. Alvast bedankt.
TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.
Deze informatie is mis jongens. Play en play more kan je na 1 maand opzeggen. Maar playsport en betv moet je een half jaar nemen. Tenzij je alles binnen 14 dagen opzegd wat wettelijk verplicht is