24767
netweters
|
152537
antwoorden
|
20717
vragen
|
hoe komt het dat mijn dochter naar animal planet kan kijken zonder play abbonement en wij moeten om animal planet te bekijken een abbonemt nemen op play is er een verschil tussen de klanten bij telenet
hebben alle bij wopp abonnement
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kan zijn zoals janneke zegt,misschien dat de thema paks nog werken.
Kan ook zijn de gratis play voor een maand .
mijn dochter is al jaren klant bij telenet en heeft dus gratis animal planet wij een goede 2maand klant wij hadden dus gratis 2maand play nu dat die periode van gratis gedaan is en we geen abbonement nemen op play kunnen we niet meer kijken naar animal planet maar mijn dochter betaald daar dus ook niet voor
waarom de ene klant gratis en moet de andere betalen
Bedankt voor je antwoord ,Telenet heeft door de jaren heen bepaalde klanten iets gegeven.
Zou zeggen dat uw dochter ervan geniet gratis en niet voort vertellen,hoop dat ze niet te ver woont als jij wenst van deze goede zender te genieten.
Ben je zeker dat ze vroeger geen thema pack heeft genomen,vraag eens om in mijn telenet welke abbo ze toch zou hebben.
Zojuist gaan kijken ,ik heb ook animal planet .
Zit in HD XL pack dacht dat dit gratis was ,zou zeggen bel telenet en vraag.
In deze zit animal planet-discovery-fox-eurosport-bbchd en MTV.
heb gebeld naar telenet en inderdaad de vroegere klanten hebben animal planet gratis de nieuwe klanten moeten zich abboneren op play .dus als nieuwe klant minder gratis zenders