Beantwoorden
WW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Ik kreeg vandaag post met de melding "Je wordt Play!".

 

Daarin staat letterlijk "je krijgt méér voor minder geld, want trouw mag beloond worden".

"Trouw" klopt wel, want ik ben al Telenet klant van het eerste uur.

Maar nu ben ik toch echt wel teleurgesteld door de arrogantie van deze brief.

 

Vooral omwille van het stuk "Meer zenders".

Ik heb namlijk nu al sinds heel lang het Plus Pakket, maar dat verdwijnt en daarom MOET ik Play worden.

Telenet schrijft daar letterlijk over:

"De meeste [themazenders]... blijf je behouden... En voor de andere (Pebble TV, vtmKzoom+, 13th Street, AMC, Shorts TV HD, Syfy, Fashion TV, Playboy TV, Penthouse HD, Blue Hustler, Motors TV, Trace Sports Stars HD) krijg je een mooi alternatief (Disney Channel Vlaanderen, vtmKzoom, Fashion One TV, Extreme Sports, Eurosport HD)."

 

Niet alleen heb ik al die "alternatieven" vandaag ook al, maar is het toch overduidelijk dat dit echt geen "alternatieven" zijn. Bovendien worden er 12 zenders verwijderd, en wordt er verwezen naar 5 "alternatieven". Hoe kan je dan in godsnaam spreken over "Meer zenders"????

 

Beste Telenet: gelieve mij te contacteren om zonder meerprijs hetzelfde te kunnen behouden, zodat ik kan begrijpen dat jullie brief slechts een "dwaling" was in plaats van de foutieve/misleidende informatie waar het nu op lijkt.

45 reacties
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

vorige week is er nochtans nog een update geweest,maar je ziet er nooit niks van in de info en help maar het gebeurd wel smorgens rond 10 uur.

 

en wie een digi(box)corder heeft met de internetkabel op aangesloten krijgt 14 dagen epg met info van de films,

als er zo geen internetkabel aanhangt is dat max 2 dagen ver.