Beantwoorden
WW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Ik kreeg vandaag post met de melding "Je wordt Play!".

 

Daarin staat letterlijk "je krijgt méér voor minder geld, want trouw mag beloond worden".

"Trouw" klopt wel, want ik ben al Telenet klant van het eerste uur.

Maar nu ben ik toch echt wel teleurgesteld door de arrogantie van deze brief.

 

Vooral omwille van het stuk "Meer zenders".

Ik heb namlijk nu al sinds heel lang het Plus Pakket, maar dat verdwijnt en daarom MOET ik Play worden.

Telenet schrijft daar letterlijk over:

"De meeste [themazenders]... blijf je behouden... En voor de andere (Pebble TV, vtmKzoom+, 13th Street, AMC, Shorts TV HD, Syfy, Fashion TV, Playboy TV, Penthouse HD, Blue Hustler, Motors TV, Trace Sports Stars HD) krijg je een mooi alternatief (Disney Channel Vlaanderen, vtmKzoom, Fashion One TV, Extreme Sports, Eurosport HD)."

 

Niet alleen heb ik al die "alternatieven" vandaag ook al, maar is het toch overduidelijk dat dit echt geen "alternatieven" zijn. Bovendien worden er 12 zenders verwijderd, en wordt er verwezen naar 5 "alternatieven". Hoe kan je dan in godsnaam spreken over "Meer zenders"????

 

Beste Telenet: gelieve mij te contacteren om zonder meerprijs hetzelfde te kunnen behouden, zodat ik kan begrijpen dat jullie brief slechts een "dwaling" was in plaats van de foutieve/misleidende informatie waar het nu op lijkt.

45 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 414
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Eer je zegt kosteloos,ga naar mijn telenet en bekijk of je toch geen tijds gebonden  kontraken hebt.

 

Vind dit  in mijn telenet mijn kontrakten.

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Ik weet niet of je het nu nog kan lezen,eerst dacht ik ook dat je moest ingelogd zijn met een telenet email adres maar in ieder geval ik heb mij kunnen aanmelden met een gmail adres en dit blijkt toch te werken.Ik ben wel klant bij telenet en heb play-more.Je hebt dus twee abonnrmrnten play en play-more.Bij het ene play zitten minder zender in het pakket en heb je minder films dan bij play-more.Deze films zie je gratis omdat ze in je abonnement verekent zijn.Wat betreft of je vermindering krijgt zal te maken hebben met hoeveel toestellen je hebt.Ik heb tv internet gqm en dan betaal ik bv voor mijn sporting pakket maar 17€ en anders is dit 27€.Zo heb je dit waarschijnlijk ook voor andere zaken.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 414
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Als je inlog op deze is het normaal je email en paswoord.

 

Het sports pakket Playsports kost 16.45€ ,Be premium kost 42.50€..

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Klopt het als je play neemt dat het oude entertainment pakket er niet meer bij is?

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 414
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Inderdaad  ik had entertainment  en docu ,deze pakketten verdwijnen.

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Smiley VerdrietigIk had het nergens gelezen,ik wou het aan mijn moeder kado doen.Ik dacht ja het is toch maar 10€ krijg ik ineens een boze telefoon van haar dat al haar goede zenders weg zijn.Heb ik nog 15€ kunnen bij leggen Dure verjaardag.Ik had beter iets gaan eten.Smiley Verdrietig

Spoiler
 
0 Likes
Beantwoorden
rafale50
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Ik zit in hetzelfde geval, en na de brief, het filmpje, nu ook bevestiging per mail. Dit kan je inderdaad geen alternatief noemen. Dit zijn de zoveelste zenders die verdwijnen (oa. BBC3 en BBC4,...) die alweer geen waardig alternatief krijgen.

smettieje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Pageturner! It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Hallo, heb je dan nog de zenders van in het plus pakket? want wij gaan ook zenders kwijt zijn die we eigenlijk kwijt willen... 😕 waaronder kinderzenders, Syfy en 13th street. bednakt

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 414
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Dat plus pakket daar zal nu en dan nog wel een zender in een paket of vrij komen.Daarbij het is de bedoeling van telenet om uiteindelijk nog 2 vlaamse paketten te hebben.Ik heb vroeger al eens gebeld dat het onrechtvaardig was dat ik het play more pakket nam,maar dat ik mijn zenders kwijt was van het plus pakket en het HD XL pakket.Ik heb naar hen gebeld en gedreigd dat ik dat HD XL pakket terug moest hebben want anders ging ik terug naar belgacom.Ik heb het dan achteraf voor niets gekregen.Dus zo slecht zijn ze nu ook weer niet.Ik betaal elke maand over de 100€,dus mogen ze ook wel eens tracteren vind ik zo.Smiley LOL

0 Likes
Beantwoorden
charlie
Freshman Meerweter
Berichten: 57
Opgeruimd staat netjes! It's your ninth party! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin.

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Die lijst is wel al 4 maanden oud ondertussen

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 414
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Is er al een nieuwe up to date ?

0 Likes
Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

op je ontvanger misschien onder het play more pakket 😉

daar staan de zenders met logo allemaal op normaal gezien.

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Telenet doet tegenwoordig nog maar 1 grote update per jaar,dit kan je zien bij je instellingen meestal iets na 3 uur smorgens in het voorjaar.Dus nu werkt men al vol op aan verschillende zaken om van alles te verfraaien zoals gids menu ,bediening en dergelijke.Bij proximus ligt het anders die doen er wel 4 of 5 per jaar zo gezegde interfaces.Met als resultaat dat je daar bij heel veel klanten die vermeende bugs hebt.En hier niet of nauwelijks,omdat daar een jaar op getest is voor dat op de markt word gebracht.

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

"Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

Hoe bedoel je master?
0 Likes
Beantwoorden