24802
netweters
|
152795
antwoorden
|
20740
vragen
|
Ik kan de app installeren op mijn tablet en kan ook door de gids bladeren en opnamen instellen, maar voor TV kijken krijg ik steeds:
Je gebruikt een rooted tablet, en die toestellen ondersteunt Yelo TV niet.
Is hier een oplossing voor?
Dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Karina,
unrooten ?
Als je je tablet terug naar fabrieksinstellingen terugzet zal het gaan.
Als Telenet er voor kiest om 'rooted' tablets te weigeren... dan heb je niet zo veel keus hé. Heb je hem bewust 'geroot'?
greetz...
Heb tablet gereset naar fabrieksinstellingen, maar melding blijft. Is er een andere manier on te ontrooten?
Krijg bij AVG melding:onveilige modus voor bevoegdheden gededecteerd.
Uw apparaat word uitgevoerd in de mos-dus voor uitgebreide bevoegdheden(dat wil zeggen dat hij geroot is)
Wij raden u aan alleen originele firmware te gebruiken.
Hoe en waar kan ik dit aanpassen
Hoe heb je je tablet terug naar "fabrieksinstellingen" gebracht? Via een van de menu's in je tablet, of via de echte resetopties die ingebouwd zijn in je toestel. BTW, welke tablet heb je?
Op het net bestaan tal van manieren om je toestel te unrooten. Een raad die ik je wel kan geven is, lees de werkwijze zeer aandachtig. Indien het mis loopt zou het wel eens kunnen dat je toestel voor eeuwig blijft hangen.
Probleem opgelost, heb een app moeten downloaden uit de play store en deze kan je op un rooten zetten. Dus nu werkt het perfect.
Ik heb dat ook.
.....welme app moet je daarvoor installeren?