24757
netweters
|
152449
antwoorden
|
20707
vragen
|
Op de TV-Gids staan de programma's van Ketnet niet meer aangeduid. Er is een blanco balk waardoor er dus ook geen opnames kunnen geprogrammeerd worden. Hoe komt dit?
Ik kan het nog zien hoor?Bij mij staan er nu drie puntjes in en dan bovenaan zie je de naam van het programma.En anders een titel als het programma langer duurt.
ik heb hetzelfde probleem, met als gevolg dat de 5R niet opgenomen is grrrrrr.
Mijn dochter zal vrijdag niet content zijn, is nu op bosklas en had haar voorgenomen om vrijdag naar een marathon 5r kijken.
Vreemd,het zal niet helpen zoals bij proximus waarschijnlijk door even je kstroomkabel los te maken en een 15 tal sec later terug in te steken.Misschien helpt dit.Want ik zie in ieder geval bij mij nog al mijn gegevens.
Hier ook het probleem opgemerkt bij D5R en ook een ongelukkige dochter tot gevolg... Heel vervelend!
Nee, lukt jammer genoeg niet...
Zondagmorgen om 10 uur tonen ze de afleveringen van heel de week op ketnet,
dan kan je ze nog opnemen of kijken.
Ja, dat heb ik online ook gezien. Maar programmeren lukt dus niet... We zullen moeten bij de tv zitten en rechtstreeks opnemen. Toch heel vervelend om niet te kunnen programmeren!
is het nog niet aangepast de programma gids bij jullie???????
weet wel dat er problemen zijn met de on demand,
heb vanmorgen aan de telefoon gehangen met een telenetmedewerkster die me dit melde.
heeft misschien allemaal beetje met elkaar te maken,
het interactieve deel dat ergens problemen heeft.
ik heb hier nog de programma gids volledig,
dit weekend is het ook weer verzetten van het uur,kan zijn dat er daardoor een bugje is in het systeem.
maar er zou iemand met kennis daarvan moeten kunnen reageren.
kan ook nog aan je toestel liggen,
zou anders voorstellen om eens te bellen met telenet en te vragen om in je buurt in een telenetwinkel je box te laten testen of die niet stuk is of bijna stuk gaat,
als het een huur model is kan je die normaal gezien omruilen voor een ander als die stuk zou zijn,
wel op letten dan dat je opname's die er op staan verloren gaan,dat zetten ze niet over naar het andere toestel.
Hier zonet nog even gecheckt en nu is het op mysterieuze wijze opgelost 🙂 O ja en de herhaling van D5R is zondag, niet zaterdag. Bedankt voor de reacties!
had dit gemeld dat het zondagmorgen was 😉 om 10 uur 😉
maar had ook mail gekregen dat het probleem voor on demand opgelost was dus zal allemaal samen opgelost geweest zijn.
zijn dingen dat niet op de box zelf moesten aangepast worden maar bij telenet.