24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
mijn schoonouders hebben een digicorder van telenet, maar hebben geen internet, hoe kan ik aan hun wachtwoord en gebruikersnaam komen, staan niet ingevuld op de papieren
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik denk dat dit niet mogelijk is,ik kan dit bij mijn moeder namelijk ook niet.En ik heb nu al zolang internet en die gegevens staan er bij mij al jaren op denk ik dat dit de normaalste zaak is dat je een internet verbinding moet hebben om die gegevens te krijgen.
Deze kan je gewoon aanvragen via de klantendienst.
Maken een case op en een de komende dagen bellen ze u met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Niet zo moeilijk maken. Vanaf eender welke PC met internetverbinding ga je naar http://mijn.telenet.be
Onderaan links zie je staan: nog geen login? Daar kan je er eentje aanmaken. Alle velden invullen en een geldig e-mail adres invullen, neem het uwe als je ouders geen internet hebben. JHou hun klantennummer bij de hand. Je krijgt dan een mail om te bevestigen. Eens bevestigt kan je inloggen en dan hun producten koppelen. Als je alles netjes volgt heb je binnen het kwartier een login.
Hallo,
Je kan dit makkelijk zelf doen.
Als je naar mijn.telenet.be surft, kan je daar onderaan kiezen : 'nog geen telenet login'.
Dan moet je enkele gegevens invullen (zorg dat je een factuur bij de hand hebt) en kan je een account aanmaken.
Ik heb dit zopas ook gedaan voor een familielid!
veel succes.