24803
netweters
|
152806
antwoorden
|
20740
vragen
|
In de zendergids komt de programmatie voor TVE (kanaal 181) nooit overeen met wat effectief wordt uitgezonden. Waar vind ik de juiste programmatie voor de uitzendingen op kanaal 181 (TVE)?
op hun website : http://www.rtve.es/television/programacion/
Bij TVE Internacional
Het weliswaar uitgebreide zenderschema van rtve op de website http://www.rtve.es/television/programacion/ is onbruikbaar voor kanaal 181 van telenet. Ik vermoed dat je moet kiezen voor TVE internacional Europa/Africa, maar die programmatie is altijd bijna of helemaal leeg. J e kan ermee niet weten welk programma op welk uur begint. Grote delen zijn niet ingevuld, en voor wat er ingevuld is kloppen de uren zelden. Jammer.
Zoals reeds door anderen aangegeven, de 'juiste' programmatie staat op http://www.rtve.es/television/tve-internacional/parrilla/?idpais=21
Daar vind je dus een EPG die 3 dagen ver gaat.
De EPG die Telenet doorgeeft lijkt mij compleet verkeerd.
Die EPG is al maanden, misschien zelfs jaren verkeerd.
Heel irritant als je iets wilt opnemen.
Maar zelfs als je de informatie van op internet gebruikt is die niet echt betrouwbaar.
Bij TVE hebben ze zo de neiging om op het laatste moment de timing te veranderen.
Je kunt de gids ook opzoeken op Teletekst (pagina 418 voor TVE internacional Europa, vanaf 420 heb je een overzicht van de films), en dan merk je dat de tijden daar niet overeenkomen met die van de webpagina, en vreemd genoeg lijkt mij de Teletekst pagina betrouwbaarder dan de gewone website.
Teletekst op : http://www.rtve.es/television/teletexto
Ik nam vroeger veel films op van TVE, en nam een heel grote marge.
Een film die aangekondigd stond om 23:00 uur en duurde tot 00:30, dan nam ik op van 22:00 tot 02:00 om hem zeker helemaal te hebben.
Misschien moet er eens bij Telenet op aangedrongen worden dat ze hun EPG provider op de vingers tikken voor de verkeerde informatie.
heb ik dus ook voor met TVE
ik heb al verschillende malen Telenet gewezen op de vergissing
na vier maanden compleet negeren vanwege Telenet heb ik dan TA aangesproken en vanaf toen kreeg ik toch al een antwoord "we gaan het eens bekijken met onze diensten"
dat bekijken duurt nu al tien weken en er is nog niets gebeurd
wat een dienstverlening !!!!!!