24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
op 4 juni komt er bij play more : BBC first erbij : http://snap.telenet.be/entertainment/artikel/bbc-first-exclusief-bij-play-more
Op 1 juli verdwijnt de digitale zender Libelle TV van het scherm bij Telenet. Sanoma Media Belgium heeft dat vandaag bekend gemaakt.
nu is de vraag komen er nog zenders bij, of verdwijnen er nog ??
Opgelost! Ga naar oplossing.
ja en BBC FIRST IS GEEN BBC ZENDER MAAR EEN hOLLANDSE KLOON MET HERHALINGENVAN HERHALINGEN ..............NOG NOOIT EEN BBC' r perfect nederlands hren praten zo kan iedereen wel een tv zender starten .ben een BBC kijker ze spreken daar wel van BBC 3en 4 maar BBC first laat me niet lachen !
Van de 75 zenders nu in hun basis aanbod,mogen er voor mijn part minstens de helft verdwijnen.
Daar tegenover gewoon de prijs laten zakken.
Er komen er nog bij belrtl en provision op 14 sept al bij proxy en ze zijn in onderhandeling met Telenet staat op websites van de 2 zenders
nog eentje die er bij komt bij Play More : namelijk Nat Geo Wild, en deze komt in de plaats van Foxlive HD,
vlaamse versie van Fox HD komt er ook bij in het basisaanbod allemaal vanaf oktober
@natte: wel enkel voor brussel 😉
en NGC Wild HD komt erbij bij telenet
en er zal wel nog enkele volgen hoop ik nu ze de HD weg opgaan 😉
Let wel,wie veel opneemt van die HD zenders zal zijn harde schijf ruimte sneller zien verminderen dan iemand die de SD versies opneemt in mpeg4.
daar er niet veel SD mpeg4 zenders meer zijn is dat een probleem dat kan komen bij de klanten.
misschien pebblestv en vtmkzoom+ ook terug kan iemand testen?
Volledig gelijk, BBC 3 en BBC 4 zijn vele malen interessanter, leerrijker, maar ook entertainend dan de vervangende BBC First en BBC Entertainment. laat BBC 3 en 4 maar vlug terugkomen
Ja, MotorsTV moet blijven, vind ik ook. Als er een sportzender moet verdwijnen, dat ze dan Trace Sports HD uit het pakket verwijderen. Trekt toch op niets !!!!!
Waarom gaat MotorsTV verdwijnen?!
Heb die erbij genomen toen ik telenet klant werd en betaal er ook voor. Dus als MotorsTV verdwijnt, zeg ik mijn abonnement ook op. Dat is de zender waar ik het meest naar kijk!
MotorsTV moet blijven!!