Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
De race is begonnen! Even demarreren... It's your tenth party! BINGO!

zenders die komen en verdwijnen

op 4 juni komt er bij play more : BBC first erbij : http://snap.telenet.be/entertainment/artikel/bbc-first-exclusief-bij-play-more

Op 1 juli verdwijnt de digitale zender Libelle TV van het scherm bij Telenet. Sanoma Media Belgium heeft dat vandaag bekend gemaakt.

nu is de vraag komen er nog zenders bij, of verdwijnen er nog ??

0 Likes
Beantwoorden
58 reacties

Deel standpunt dat vooral BBc Four moet blijven, vooral om de muziekprogramma's en portretten van artiesten. Zou dit een verarming vinden van het zendersaanbod.

benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

En waneer komen er Nederlandse zenders zoals rtl sbs6 veronica kom aan
0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Die Nederlandse zenders zullen nooit in het aanbod komen vanwege de regio rechten, die laten de doorgifte van die zenders in België niet toe.

De enige manier om die zenders in België te kunnen ontvangen is een schotelantenne plaatsen en een abonnement bij Canaal Digitaal aangaan, die zenders zal men zelfs in HD ontvangen alsook de 3 NPO zenders.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik denk wel als ze er een betaalpakket van maakte
0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Van mij mag Telenet die Nederlandse privé zenders doorgeven hetzij in een basisaanbod hetzij in Play of Play More maar dan in HD alsook de 3 NPO zenders.

Maar ik vrees dat we geen illussies moeten maken tenzij er een wonder gebeurt.

Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Hey @apestaart  bedankt voor de suggestie. Ik ga het sowieso doorgeven aan mijn collega's.  Mochten deze kanalen in de toekomst beschikbaar worden, zal je dit zeker hier of op een ander kanaal kunnen lezen.

Groetjes,

Stijn

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
icymichel
Professional Meerweter
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Voor mij ze zeker ook een option DE maken voor de Duitse zenders die verdwenen zijn zoals er nu al een option Fr bestaat voor supplementaire Franse zenders.
0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

Zoals wdr.sat1
0 Likes
Beantwoorden
Thailand
Experienced Veelweter
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Telenet ligt daar niet van wakker.

Wat is nu een klant meer of minderf ???

Ze doen gewoon wat ze willen.

0 Likes
Beantwoorden

Volledig akkoord. het is vandaag een trieste dag.

Wanneer gaat Telenet eens de ware reden geven voor het verwijderen van zenden.

Het zal wel te maken hebben met de kosten verbonden aan de uitzendrechten, maar laat ons een koe een koe noemen in plaats van rond te pot te draaien.

Hieronder een link over het  in de toekomst stoppen van BBC3. Van BBC4 geen sprake.

Voor mij is BBC prime zeker geen toegevoegde waarde.

@Ex-Netweter schreef:

Deel standpunt dat vooral BBc Four moet blijven, vooral om de muziekprogramma's en portretten van artiesten. Zou dit een verarming vinden van het zendersaanbod.

@Ex-Netweter schreef:

0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
De race is begonnen! Even demarreren... It's your tenth party! BINGO!

voor die engels verstaan aangaande bbc 3 : http://www.broadbandtvnews.com/2015/06/30/bbc-trust-approves-bbc-three-online-move/

en als het bij 3 gaat vrees ik dat 4 dezelfde  weg opgaat ??

0 Likes
Beantwoorden
HaveHave2222
Freshman Meerweter
It's your ninth party! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Nogmaals : dit is geen oplossing.

Op dit ogenblik (2/7) is BBC 3 nog steeds aan het uitzenden en kan dus perfect bij Telenet uitgezonden worden.

Van het stoppen van BBC4 is zelfs nog geen sprake.

Dus nogmaals, welke drogreden ga je verzinnen voor het stoppen van deze zenders bij Telenet?

Ex-Netweter

dat telenet misschien geen schuld trft wat het verdwijnen van BBC 3 EN BBC4 betrft kan ik misschien aannemen , maar de vervanging die ervoor in de plaatst komt daar stel ik mij vragen bij Hoeveel BBC zit er in BBC First . Het rare is ze praten Nederlands tussen de programma's door en je krijgt ook Nerderlandse boodscappen en het programma aanbod is zeer bedroevend herhalingen vann herhalingen ..........De klasse van de echte BBC is ver zoek en klinkt erg Nederlands .Ik ga niet overstappen naar een andere maatschappij hiervoor maar denk er wel over om Play MORE gewoon op te zeggen en gewoon met basis pakket voort te doen .

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

dat antwoord heb ik ook gekregen van een tamelijk onvriendelijke dame aan de telefoon van de klantenservice ik hoorde haar denken wat vraagt die nu "komt er iets in de plaats van Libelle tv " maar food tv is geen echte vervanging is een kookzender en helemaal niet Belgisch dacht ik dus er is geen alternatief voor Libelle tv

0 Likes
Beantwoorden
HaveHave2222
Freshman Meerweter
It's your ninth party! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Voordat iedereen het fabeltje van Telenet gelooft.

Wat BBC3 en BBC4 betreft, ligt de beslissing volledig bij Telenet. Elke aanbieder in Nederland heeft nog steeds BBC3 en BBC4 in hun programmering.

Er is inderdaad een beslissing van de BBC directie om in de toekomst te stoppen met het aanbieden van  BBC3 maar op dit ogenblik (6/7/2015) is er niets aan de hand.

Wat betreft Libelle tv is het een ander verhaal. Daar heeft de aanbieder besloten om te stoppen met de zender. Hier treft Telenet dus geen enkele blaam.

Wat de vergelijking tussen BBC First en BBC3/4 betreft: het zijn 2 zenderinvullingen die totaal verschillend zijn. Dus hier echt belachelijk dat ze zelfs proberen hier een vergelijking te maken.

En nogmaals, de houding en de informatie van Telenet in het BBC verhaal is ronduit belachelijk en beneden alle peil!