Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

zwarte balken

hoe komt het dat ik bij vele oude uitzendingen van 4:3 aan de linke en rechterkant dikke zwarte blakken heb ,ik heb geen tigitale hd tv maar gewone digitale tv,in de instelligen  van de digabox sta bij aanpassing 4:3 automatisch maar dat werkt niet bij mijn tv dus moet ik dit doen bij de instelleing  van mij tv zelf en dat is vervelend want bij de meeste verdwijnen die blakken niet en dan heb ik een bleedverlies van 19 cm wat kan ik er aan doen

0 Likes
Beantwoorden
10 reacties
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

zwarte balken

Komt gewoon omdat het desbetreffende programma in 4/3 is opgenomen. Wat je wel kan doen is:

 

P Huisje ---> Allerlei --- > Instellingen ---> Digibox/digicorder ---> Instellingen --- > Beeldscherm ---> aanpassingen bij 4/3 op iets anders zetten (ingezoomd vb) Nadeel is wel dat er vervorming optreed uitgeokken of dergelijke meer)

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

zwarte balken

ik heb alles al geprobeeld bij de eene ga ze weg en bij de anderen niet zoals op canvas daar blijven ze gewoon staan  ook al staan de biede instellingen op automatsch  aanpassen ,ze blijven staan en als  ik een anderen zender opzet waar 4:3 word uitgezonden  vijf tv en ik kijk naar de dingens des levens  en mijn tv sta op bleedbeeld heb ik die blakken instelling op digibox sta goed ik zet instellingen van tv op automatsch en dan verdwijnen die blakken wel waarom bij de eene wel en bij de anderen ,  niet ik weet een ding als die blakken niet verdwijnen dan zie ik gewoon niet naar dat programma ik heb een grote tv  en ik wil tv zien over heel de breedte  van links naar rechts ,blakken boven of onder vindt ik niet zo erg maar niet als ze staan aan de bieden zijde Smiley Vrolijk

0 Likes
Beantwoorden
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

zwarte balken

Hoe staat je TV ingetseld? Breedbeeld 16/9 zoom,....

En trouwens je zegt dat je een grote tv hebt, - snap dat je een schermvullend beeld wil- maar dan kijken naar een beeld dat is uitgerokken heeft toont serieuze vervormingen weer, wat helemaal niet aangeraden is om naar te kijken.

Vroeger bestond er nog geen 16/9 enkel 4/3 en als de uitzending zo is opgenomen. 

Aanbevolen instelleingen zijn automatisch en je tv op breedbeeld of 16/9

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

zwarte balken

 ik zet mijn tv nooit op zoom  ik heb gezegt dat die blakken alleen bij sommige uitzendigen niet verdwijnen  en als ik zie dat het een programma is van 4:3 let ik er op dat  de tv op automatsch  en nee ik heb geen uitgetrokken   beeld ,ik vindt het alleen raar dat de digabox niet automatsch het scherm aanpast  ook al is hij aangesloten met een hdmi kabel en mij digitale box is  maar 7 maanden oud  en als mijn tv op automatsch sta  en  er  een flim  is in  breedbeeld  dan kreeg ik als volg dat het beeld ineens uitgetrokken word alsof er iemand de boven en onderkant vastpakt en er aan trekt en  terug lostlaat dan moet ik de tv aanpassen van automatscn naar breedbeeld  en ik vindt dat dit met de nieuwe digatale hd box niet zo mogen  gebeuren  ik weet ook wel dat de oplossing is  een digidale  full hd tv  te kopen   maar dan moet ik eerst de lotto winnen  hahaha 

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

zwarte balken

Nu ook niet overdrijven hé, een Full HD TV kost nu ook geen fortuin, als je natuurlijk een TV wenst met reuze groot scherm dan kost het natuurlijk stukken van mensen maar als je een TV koopt met een scherm van 81 cm (32") dan kan je al een Full HD TV hebben voor € 500, dus voor de lotto volstaat een prijs van rang 3.

0 Likes
Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

zwarte balken

he heb jij niet die hahaha gezien dat beteken dat van de lotto een grapje was,mijn tv is 82 cm maar geen hd  full  en ik heb aangegeven  opgelost Smiley Verrast

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

zwarte balken

nicole.... het lijkt erop dat je toch eens de handleiding gaat moeten uitpluizen van je tv. dat je tv full hd is of niet maakt niets uit... en hdmi kabel eigenlijk ook niet.
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

zwarte balken

wil jij zo vriendelijk zijn voor de stoppen  ,ik heb gezegt dat het opgelost is dus moet jij niet atwoorden 

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

zwarte balken

Jouw zogezegde gemarkeerde oplossing is niet de oplossing want dat heeft er niets mee te maken of je tv Full HD is of niet. Full HD heeft meer te maken met de kwaliteit van het beeld.

 

Met deze fout gemarkeerde oplossingen help je gewoonweg niemand verder.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

zwarte balken

talen ik had het gewoon over die zwarte blakken die soms niet weg ga en jij beging de spreken  over inzomen uitgetrokken beeld enz  ...... mijn beeld is goed en ik weet nu dat er niets aan de doen is heb het opgezocht in google en er zijn meer mensen  met dit probleem daarom heb ik het aangegeven opgelost u antwoord opnieuw en opnieuw ik heb aan jouw antwoorden niets  en ik heb al 2  maal gevraagt voor de stoppen met antwoorden als dit voor jou een probleem is voor een vraag lost de laten  wel dan zit jij met een probleem maar nu heb ik een gevoel dat jij mij voor gek houd dus talen ga naar buiten het is mooi weer doe een wanderling en vergeet deze vraag want een  gewone vraag geeft u veel kopzorgen wat jij ook zegt voor mij  is het opgelost  en dit is de laaste keer dat ik antwoord

0 Likes
Beantwoorden