Beantwoorden
Borsalino
Freshman Meerweter
Berichten: 65
De vlam zit erin. Trick or treat? Goed bezig! Say what?!

Aankoop smartphone achteraf na contract?

Nu zag ik dat je bij een Wigo 3 GB die ik van week afgesloten heb ook een smartphone aan een voordelige prijs kan aankopen!

 

Het gaat over de Samsung S9 Plus aan 699€ geen maandelijkse kosten!?

Dan is er zelfs nog een Cashback van 100€, de vraag is of die nog van die 699€ afgaat of er al afgetrokken is?

 

Moest ik die aankoop doen tegelijk met de Wigo of kan ik dat nog later achteraf?

Actie loopt tot 30/09

 

Of zitten er enkele addertjes onder het gras?

 

Mvg Freddy,

4 reacties
YouryDW
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Play Fit Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Aankoop smartphone achteraf na contract?

De voorwaarden:

 

"Korting op smartphone bij King of Kong-abonnement of WIGO-abonnement: aanbod geldig t.e.m. 30/09/2018, zolang de voorraad strekt en mits domiciliëring. Klant moet minstens al 12 maanden mobiele klant of 2 maanden digitale klant zijn. Aanbod beperkt tot 1 toestel per mobiele klant en tot 5 toestellen per digitale klant. Je kan je abonnement steeds kosteloos opzeggen. Bij opzegging tijdens de eerste 12 maanden van je abonnement, rekent Telenet je wel een vergoeding aan voor de restwaarde van de korting op het toestel. Voor meer info surf naar telenet.be."

 

Zoals ik deze lees en interpreteer dien je de aankoop van de GSM te doen voor 30/09/2018 (indien er nog voorraad is natuurlijk), en moet je een King of Kong-abonnement of WIGO-abonnement hebben of nemen, met als extra subvoorwaarde dat je ofwel reeds 12 maanden een mobiele abonnement hebt bij Telenet of 2 maanden digitale klant (digitale TV, internet...), onder hetzelfde klantennummer waarschijnlijk, verder zal dit niet reeds in een soortgelijke nog niet afgelopen actie aanwezig mogen zijn.

Bij het genieten van deze actie zal je je ertoe verbinden om zeker 12 maanden klant te blijven bij hen met een minimum bedrag gelijk aan het van op dat moment aanwezige abonnement.

Indien je dit toch vroeger wenst te stoppen of lager te gaan zal je de restwaarde van het toestel moeten vergoeden.

 

Mvg

Youry

Borsalino
Freshman Meerweter
Berichten: 65
De vlam zit erin. Trick or treat? Goed bezig! Say what?!

Aankoop smartphone achteraf na contract?

Heb Wigo maar net, maar ben al digitale klant van vorige eeuw Smiley Vrolijk

W0lly
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
YEAH! CAPSLOCK DAY! TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol! Twee handen vol!

Aankoop smartphone achteraf na contract?

Je kan weldegelijk nog een smartphone eraan laten koppelen. 
Die 100€ cashback is nog niet van de prijs van 699€.
Het is wel zo om die 100€ cashback te krijgen, moet je een formulier op de website van samsung invullen met je gegevens, die afprinten en opsturen samen met een kopie van je factuur alsook een kopie van de barcode van het doosje van de telefoon.

Borsalino
Freshman Meerweter
Berichten: 65
De vlam zit erin. Trick or treat? Goed bezig! Say what?!

Aankoop smartphone achteraf na contract?

De werking van een cashback ken ik, had al de Samsung site gelezen.

En heb al van andere merken cashbacks gehad.

 

Weet dat eerder enkele maanden geleden er een cashback was van 200€ en dat bepaalde webshops met de prijs - de cashback adverteerden, daar was de cashback al afgetrokken.

 

Maar als het 699€ - 100€ is dat goed nieuws.

 

Mvg