Beantwoorden
Maresceau
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Digibox laten verbinden met sonos

Wij hebben ons enkele dagen geleden een sonos-systeem aangeschaft. Ik zal kort even de situatie met het bijhorende probleem uitleggen.

Wij hebben een redelijk oude philips -tv, waarop via de hdmi-poorten de digibox en blu-ray speler is  aangesloten.
De sonos beam is met zijn hdmi verbonden met een optische kabel naar de televisie. (Audio digital out) Installatie is goed gelukt. Wij horen het geluid van de kabeltelevisie en de blu-ray speler door de play1's en de beam maar als ik de digibox aanzet, krijgen we een halve minuut geluid en dan valt het geluid weg. Als ik de boxen van de tv aanzet, heb ik wel normaal geluid. 

 

De digicorder/box ben ik reeds gaan omruilen, maar nog steeds hetzelfde probleem. Aan de televisie ligt het niet want die geeft perfect het geluid van de kabeltelevisie en de blu-rayspeler weer in de sonosinstallatie.

 

Wij zouden heel graag onze sonosinstallatie ook kunnen gebruiken met digitale tv. 

Kunnen jullie me helpen?

 

Alvast bedankt! 

1 reactie
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Digibox laten verbinden met sonos

Ik ben niet bekend met Sonos, maar het kan misschien helpen als je ook even naam/model/type/... vermeldt, ook die van de televisie. Hoe meer informatie jij geeft, hoe beter men je kan helpen, want niemand hier beschikt over een kristallen bol. 😉

 

Verder, heeft Sonos geen helpdesk forum of zo? Kan je daar ook eens gaan kijken om te zien of het geen veel voorkomend probleem is.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.