24757
netweters
|
152464
antwoorden
|
20710
vragen
|
Hallo telenet,
bij ons in de buurt, Koorbloemstraat in Wilrijk, Antwerpen, 2610 worden er vanaf overmorgen werken van telenet uitgevoerd.
Toch jammer dat zowel het district als de buurtbewoners geen info hebben gekregen hieromtrent...
Welke werken worden er uitgevoerd? nieuwe kabels? want volgens de info die ik heb zouden de voetpaden opgebroken worden.
Werken zouden uitgevoerd worden door Cas Vos
Graag antwoord van Telenet
Normaal gezien worden klanten van Telenet verwittigd als er voorziene onderbrekeningen zijn. Mogelijks zijn het nu juist de nieuwe bekabeling dat ze gaan aanleggen en worden de aansluitingen op een ander tijdstip gedaan en zal je geen hinder ondervinden momenteel.
Anders eens gaan kijken op https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/#/use_tag=geplande-werken of op "Mijn Telenet"
Als je antwoord wil van Telenet, dan zal je Telenet zelf moeten contacteren. Dit forum is vooral bedoeld voor en door klanten (zelfs niet-klanten in principe).
@Guicaut, de andere Netweters hebben je reeds geïnformeerd, voor deze vraag kan je je best richten tot de klantendienst of een bericht sturen via Facebook of Twitter. Ik ben er zeker van dat de collega's daar je graag te woord staan en dit voor je mee uitzoeken.