Beantwoorden
Guicaut
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet werken

Hallo telenet,

 

bij ons in de buurt, Koorbloemstraat in Wilrijk, Antwerpen, 2610 worden er vanaf overmorgen werken van telenet uitgevoerd.

 

Toch jammer dat zowel het district als de buurtbewoners geen info hebben gekregen hieromtrent...

 

Welke werken worden er uitgevoerd? nieuwe kabels? want volgens de info die ik heb zouden de voetpaden opgebroken worden.

Werken zouden uitgevoerd worden door Cas Vos

 

Graag antwoord van Telenet

 

3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet werken

Normaal gezien worden klanten van Telenet verwittigd als er voorziene onderbrekeningen zijn. Mogelijks zijn het nu juist de nieuwe bekabeling dat ze gaan aanleggen en worden de aansluitingen op een ander tijdstip gedaan en zal je geen hinder ondervinden momenteel.

Anders eens gaan kijken op https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/#/use_tag=geplande-werken of op "Mijn Telenet"

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet werken

Als je antwoord wil van Telenet, dan zal je Telenet zelf moeten contacteren. Dit forum is vooral bedoeld voor en door klanten (zelfs niet-klanten in principe).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet werken

@Guicaut, de andere Netweters hebben je reeds geïnformeerd, voor deze vraag kan je je best richten tot de klantendienst of een bericht sturen via Facebook of Twitter. Ik ben er zeker van dat de collega's daar je graag te woord staan en dit voor je mee uitzoeken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.