Wie Telenet probeert te contacteren via het contactformulier krijgt eerst een melding te zien om WhatsApp te gebruiken, want dat is "doorgaans sneller". Toch wacht ik na de reactie van een chatbot nu al meer dan 1,5 uur op een reactie van een "echte" mens. Een brief via bpost is sneller...