Beantwoorden
Demonie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Erbarmelijke dienstverlening Telenet

Korte situatieschets, op woensdag 10/01/2024 heb ik telefonisch
contact opgenomen met de klantendienst van Telenet om mijn abonnement te wijzigen. Van Wigo 70gb naar One, dit met gsm-nummers die al allemaal bestonden bij Telenet. Ik heb hierbij gevraag dat ze het gsm-nummer 047*/**.**.** op 10gb data konden zetten. De rest van de nummers zijn van Telenet Wigo naar Telenet One overgezet zonder problemen. Uitsluitend het gsm-nummer 047*/**.**.**, die is sinds 11/01/2024 disconnected.

Al 10 maal gebeld, maar geen oplossing, ze zijn er
zogezegd mee bezig. Elke medewerker van Telenet beweert een ander verhaal, gaande van
compensatie tot over 15 minuten zal het opgelost worden. Ik heb ten einde raad al een Orange prepaid kaart moeten kopen want voor het werk moet ik absoluut bereikbaar zijn. De technische dienst zou er zogezegd mee bezig zijn, waar ik niet al te veel van geloof. Alsook heb ik een casenummer ontvangen, ik wil dringend oplossingen, geen dom casenummer.

Ik verwacht maar 2 dingen, compensatie voor het gebrek aan dienstverlening en terugbetaling van de 15 euro kostende prepaidkaart. En natuurlijk het allerbelangrijkste, dat ze mijn nummer correct activeren zodat ik terug bereikbaar ben.

 

Blijkbaar is dit enorm veel gevraagd, krijgen waarvoor je betaald, ondertussen heb ik ook al contact opgenomen met de ombudsdienst voor telecommunicatie.

 

Heeft iemand dit ook al voor gehad, zo ja, hoelang duurde dit. Want ik ben het compleet beu.

 

Bedankt voor het lezen.

16 reacties
Janvier123
Freshman Meerweter
Berichten: 76
De vlam zit erin. Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

Erbarmelijke dienstverlening Telenet

WOW en wij klagen van telenet. Die doen het precies nog veel beter 🙂

RonC
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Wereld gedichtendag Alles op zijn plek!

Erbarmelijke dienstverlening Telenet

Hier al een maand problemen met mijn 360° pods. Al een paar weken eventueel een technieker proberen te laten komen maar ze hebben er geen oor naar. En ik ben business klant! Ondertussen de vraag hier ook op het forum gesteld.