|
25.638
netweters
|
158.654
antwoorden
|
|
21.395
vragen
|
Beste,
Ik wil van de feestpromo bestellen maar omdat ik al klant ben van de hoogste abonnement kan ik geen gebruik maken van de feestpromo als ik kon zou ik mijn abonnement verhogen en dat kan ook niet.
Als klant maak ik al lang gebruik van OneUp met 5 simkaarten en ik denk dat ik ook de feestpromo moeten hebben en de klanten die OneUp5 met 5 simkaarten. Dit vindt ik niet eerlijk, we moeten juist meer promo verdienen dan die klanten die een lager abonnement hebben en minder betalen op zich.
Gelieve dit te onderzoeken en een betere promo's te uitvoeren voor "iedereen".
"De feesten zijn voor iedereen" klopt dus niet. De feest is "niet" voor "iedereen" zou beter zijn.
"Neem internet" of "voeg mobiel toe aan je internet" en kies je toptoestel voor € 59.
Ik heb al "internet" en kan "geen mobiel toevoegen".
Alvast Bedankt!
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Feestpromo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zijn er hier klanten van Telenet ook problemen ervaren met de feest promo levering 2025, We zijn nu al 3 dagen aan het wachten op ons feest promo pakket.
Ik vraag me af of je niet gewoon je contract kan stoppen voor 2-3 weken & een nieuw nemen.
Of een dikke maand overwinteren in Tenerife & dan "de draad" terug opnemen 😂
Je kan op de naam van je vrouw of vriendin
Gewoon een ander e-mail adres en rekening nr gebruiken is genoeg