Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7769
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kwartaalcijfers Telenet 2020

Ondanks de soms negatieve berichtgeving doet Telenet het blijkbaar niet zo slecht. 8000 extra internet klanten en een aantal terugkerende klanten. Het internet zal dan toch niet zo slecht zijn ondanks de FUP. Blijkt dat ongeveer 50% van de huishoudens Telenet internet heeft.

Blijkbaar toch een dalende trend in Televisie klanten en vooral dan bij de klanten met alleen basis TV aanbod.

Ik vind het vooral positief dat Telenet daar open over communiceert. Bij andere providers moet je beter en langer zoeken om die cijfers te pakken te krijgen.

https://press.telenet.be/resultaten-eerste-kwartaal-2020# 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
20 reacties
Ex-Netweter
 

Kwartaalcijfers Telenet 2020

@Torchwood  schreef:

Dus zoals ik vermelde dit ligt in een +/- vast scenario, dat in het verleden doorgesproken is met de overheid. De suggestie dat we er nu maar zo snel mogelijk de stekker moeten uittrekken vond ik een reactie waard want dat gaat niet gebeuren.

 

Inderdaad, volledig mee eens.

Een "versnelde" uitrol is ook nergens voor nodig.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7769
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kwartaalcijfers Telenet 2020

@robatoras  Elk kan voor zich zijn profijt berekenen. Voor de ene zal dit wat meer zijn dan voor de andere, zeker in het geval van WIGO.  Ik heb voor veel mensen de rekening gemaakt hoor, meestal op basis van huidige facturen van Telenet en/of andere providers en was dan ook heel eerlijk als ze geen profijt deden. Maar soms veranderden ze dan toch omdat hun huidig abonnement(en) hun belette te doen wat ze wilden doen omdat het dan nog duurder werd. Want zeker in het geval van mobiel hield de prijs hen soms tegen om volop gebruik te maken van bepaalde applicaties. Trouwens, je kan je niet ergeren aan iets als je niet beter gewoon bent. En we zijn soms veel gewoon. Ik kom soms bij vrienden die bij een andere provider zijn en als de TV speelt heb ik soms de neiging om te reageren met de vraag "Waar kijken jullie naar" maar ik zwijg. Het is nog geweest dat mijn vrouw ook vroeg toen we thuis kwamen, lag dat nu aan de TV of aan mij dat ik dat beeld slecht vond.

Voor elk wat wils moet er zijn. En eenieder heeft andere eisen en verwachtingen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Kwartaalcijfers Telenet 2020

Het gaat mij persoonlijk niet over profijt.

Als ik Telenet all internet + TV neem 2 pack + boost kost me dat 96,59 euro

Neem ik er vaste lijn en telefoon bij zoals ik nu heb  kost het me 99,50euro

Waarom kost een 2 pack zoveel🤔

Telenet duwt je gewoon naar een 3 pack.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7769
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kwartaalcijfers Telenet 2020

@robatoras  Dat is een beetje de vraag van het halfvolle en half lege glas. Als ik 2 bakken bier koop en ik krijg er een 3e bak bij voor 2€ kan je uzelf ook de vraag stellen waarom die 2 bakken bier zoveel moeten kosten. Dat is marketing, verkooptechniek maar ook optimalisatie van je productie, van je materiaal, van je kosten. Voor Telenet zijn die kosten er toch en op basis van die kosten berekenen ze hun prijs, rekening houdend met de concurrentie enz.. Als ze dan 1000000 klanten ervan kunnen overtuigen om 2€ per maand meer uit te geven is dat mooi meegenomen. En wees gerust. Je verkoopt nog altijd makkelijker een TV aan 1200€ met een korting van 10% dan dezelfde aan 1080€.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Kwartaalcijfers Telenet 2020

Ik heb die vaste lijn en telefoon niet nodig.

Telefoon is hier gewoon uitgetrokken.Dus daar verdient Telenet niets aan.

Waarom betaal je dan op 3 euro na  zoveel als een 3 pack.

Partner en ik hebben beiden computer en laptop.

Online sms en whatsapp.

Ik GSM herlaadkaart voor dringende gevallen.Kost bijna niks.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Kwartaalcijfers Telenet 2020

@robatoras hoeveel gezinsleden tellen jou gezin?

 

Mss Yugo eens overwegen?