Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Problemen met Netweters?

Ligt dit alleen bij mij of is het een Netweters probleem. Ik krijg maar halve bladzijden binnen, als ik op een onderwerp klik wordt mijn scherm zwart. Kortom allerlei raar gedrag. Of ligt het aan mijn verbinding? Ik krijg terug de snelheid niet boven de 100 -110 Mbps. Het wordt tijd dat het Center weer opengaat dat ik eens de nieuwe modem kan halen.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
14 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7397
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Problemen met Netweters?

@igvfer hier lijkt niet meteen iets aan de hand te zijn. Ben dan ook even van toestel gewisseld en ook op mijn Macbook zie ik niet direct hetzelfde gedrag. Heb je dit op één specifieke browser of overal? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Problemen met Netweters?

@Suzy  Vals alarm zeker? Nu lijkt het weer normaal te reageren. Maar ik ga toch een andere modem halen want mijn snelheid zit helemaal niet goed.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7397
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Problemen met Netweters?

@igvfer alright, bedankt om het te laten weten! Neem zeker eens contact op met Telenet! Je kan nu ook al een nieuwe modem krijgen als de jouwe defect is of niet de gewenste resultaten meer haalt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5248
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Problemen met Netweters?

Toen ik gisteren een like gaf kwam er opeens een rood kader tevoorschijn en soms komen gelezen berichten in de ongelezen lijst terecht, maar verder...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen met Netweters?

Dat van die gelezen berichten die plots opnieuw als ongelezen staan heb ik ook al vastgesteld. Het gebeurt af en toe.

 

En ook soms dat je bij het aanklikken van een bestaande post waar nieuwe reacties zijn niet naar de laatst gelezen positie gestuurd wordt om verder te lezen maar ook helemaal terug naar het begin gestuurd wordt.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5223
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen met Netweters?

Dat van de reeds gelezen 'ongelezen berichten' heb ik ook regelmatig voor. Mij indruk is dat dit gebeurt als ik berichten gelezen heb op mij tablet en later op mijnpc krijg ik die nog eens voorgeschoteld. Nog een indruk is dat na het lezen van enkele onterechte ongelezen berichten, mijn lijst plots verkort en mij pc enkel nog de echte ongezen berichten toont. Ik vermoed, als mijn indrukken juist zijn, dat dit komt door de cache op mijn pc. 

Dus mijn vermoeden komt in de volgende situatie:

Op mij pcben ik in de lijst van ongezen berichten. Ik werk nie verder meer op mijn pc. Ik begin op mijn tablet. Ik lees de ongezen berichten . Ik stop op mij tablet. Ik begin terug op mijn pc. Ik krijg de berichten terug te zien die de vorige keer op mijn pc ongelezen waren. (cache effect). Pas als ik automatisch in de ongezen berichten naar een nieuwe pagina ga, is mijn lijst ongezen berichten correct.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5891
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen met Netweters?

Hier ervaar ik toch een probleem met de Netweters. Pagina duurd lang met laden , andere pagina's geen probleem mee. Krijg ook al de tweede keer deze melding : Your request is currently being processed...

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Problemen met Netweters?

Het laden van pagina's duurt momenteel echt heel lang.

Wat betreft de ongelezenlijst: Ik krijg daarin regelmatig posts door mij geschreven. Is dat een hint?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5223
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen met Netweters?

Bij mij is het ook tergend traag. Meer dan 10 seconden tussen het ogenblik van Bericht beantwoorden en het antwoordvenster.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Problemen met Netweters?

@janne_man  Inderdaad, bij mij is het nu ook tergend traag. Ik zal dan toch niet gedroomd hebben.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen met Netweters?

@janne_man 

 

Uw vermoeden kan ik zeker niet bevestigen want ik werk enkel vanop de PC. Dus geen switchen van machien en cache gedoe. En ook altijd dezelfde browser (Chrome).


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2251
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Problemen met Netweters?

Vanmiddag waren er inderdaad wat probleempjes (tergend trage ladingschermen), maar nu lijkt het terug te werken hier. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5891
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen met Netweters?

Hier is het ook weer up to running. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7397
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Problemen met Netweters?

Bedankt voor alle meldingen, ik laat het voorval van de traagheid gisteren namiddag verder onderzoeken. Goed dat alles ondertussen terug up and running is! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.