Beantwoorden
MarieRudi
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Netflix tweemaal aangerekend. Wat nu?

Hallo,

bij mijn laatste rekening, is twee maal netflix gerekend? klantennummer: xxxxxx, Referentie: xxxxxx, Netflix Standaard 16/01 tot 15/02 14,9900 Totaal streamingdiensten - STS050160949 € 14,9900 Diensten van derden Mechelsesteenweg 518A bus 03/1, 1800 Vilvoorde Telenet rekent dit verbruik aan in opdracht van de aanbieder. Bij vragen of klachten kan u terecht bij de aanbieder. Contactgegevens bij “Diensten van derden: aanbieders” onderaan de verbruiksbijlage of op telenet.be/dienstenvanderden. Bundel - verbruik - O2_45879662 SURFEN - VAST Aangerekende diensten Aantal Netflix abonnement tot en met 20250129 1 Betaling 14,9900 Totaal bundel - verbruik - O2_45879662 (*) € 14,9900 (*) Btw Circulaire nr E.T.109.696 (AOIF Nr. 50/2009) d.d. 12.11.2009 Totaal van deze aanrekening € 154,0377

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Betaling

Patrick37 (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: Klantnummer + referentie openbaar zichtbaar

2 reacties
FrederikC
Moderator
Een bus vol! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Hoi @MarieRudi!
Bij een aantal gebruikers werd Netflix aangerekend als een dienst van derden. Dit is een betaalwijze die binnenkort wordt stopgezet. Wil je Netflix via je Telenet-factuur behouden, dan moet je dit via Telenet zelf activeren. Dat kan via Mijn Telenet, onder het kopje "Je streamingdiensten beheren". Hier kan je dan de stappen volgen om dit verder te koppelen.
Heb je hier verdere vragen over, dan kan je het beste de klantendienst zelf contacteren. Ik vrees dat de Netweters geen oplossingen kunnen bieden voor facturatieve vragen. 

Groetjes!

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFrederik | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

MarieRudi
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Heb wel twee maal 14,90€ betaald?