Beantwoorden
_Spooky_
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Overschakelen naar een ander abonnement.

Geen idee waar ik met mijn vraag terecht kon, dus post ik het hier in de lounge.

Mijn bejaarde buren hebben nog een Silver shake + abonnement (met sociaal tarief) en 2 GSM’s met Orange herlaadkaarten.
(momenteel hebben ze TN Digicorder, Internet en vaste telefoon)
Kostprijs 55 euro (sociaal tarief afgetrokken) + 20 euro herladen 2 GSM's per maand.

Onlangs kregen zij en mail dat hun abonnement in september zal overgezet worden naar WIGO Home S.
De vraag van mijn buren was of ze mobiele telefonie van Orange kon overzetten naar TN in een Bundel voor ongeveer dezelfde prijs (€75)?
(gedaan met maandelijks  herladen)

Voor zover ik kon uitvissen bevat het WIGO Home S abonnement geen mobiele telefonie.
Zo kom ik uit bij WIGO S waarvan op TN geen prijzen te vinden zijn.
Een andere site vertelt me dat dit abo. 2 simkaarten bevat, Internet en TV decoder met 80 kanalen waarvan 60 in HD (is dit het befaamde gele CI+ kaartje?)
(Indien zo dus een abo. zonder Digicorder die ze nu hebben en willen behouden)
WIGO S zou op €83 per maand komen.

Indien WIGO S zonder Digicorder is vrees ik dat het WIGO zal worden wat “veel te zwaar is” voor mijn buren en al oploopt naar €103 per maand voor 2 simkaarten.
(correct me if I’m wrong)

Kan iemand mij helpen een Bundel te kiezen of zou het goedkoper uitkomen aparte abonnementen te nemen?
Dus simpel internet, 2 simkaarten, vaste telefoon en Digicorder.

Alvast bedankt om mee te denken!
Spooky

15 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Overschakelen naar een ander abonnement.

raar dat ze maandelijks altijd herlaad  hebben als ze niet bellen,

ze moeten maar 1 keer per jaar 10 euro op zetten om de nr te houden en als kaart leeg zet je geld op

hebben ze telefoon thuis wel nog nodig .

telenet is oude formules aan verwijderen dit horen we al tijdje

collega kreeg 2 jaar voordeel tarief omdat ook een oude abo stopte

bekijk eens wat ze echt nog nodig hebben zeker die telefoon