24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20728
vragen
|
“Vroeger gaf ik met plezier mijn gsm-nummer aan klanten. Nu ben ik ermee gestopt, want anders blijven ze maar bellen.” De softwareproblemen bij Telenet blijven aanslepen en dat begint nu ook op het personeel te wegen. Twee technici zijn het moe en klappen bij HLN uit de biecht. Ze vertellen over boze klanten, oude toestellen en ontslag. “Ik ken een klant die twee maanden zonder internet en telefonie heeft gezeten.”
Eeen ouder koppel van in de tachtig zat al drie weken zonder televisie. Uit medelijden heb ik Proximus gevraagd hun tv terug aan te sluiten-Quentin*
Ik heb vanmorgen alweer de hele voormiddag klanten moeten achterlaten zonder dat hun installatie werkt.-Tibe*
Telenet is altijd een provider geweest waar het personeel trots op was. Dat is nu veel minder.
All images on this site are copyright protected. It is not allowed to reproduce and distribute any information and images from this site without prior consent from Image Globe sa/nv (as licensee) trading under the name of BelgaImage or its' suppliers and copyrightholders. BelgaImage is not responsible for any errors this site might contain and holds the right to change any information on it. For further information on usage of our images we advise you to read our Licensing terms, Privacy Policy and Website terms. By using our website and image database you agree to our Licensing terms (+link) , Privacy Policy (+link) and Website terms (+ link).
Zegt dit genoeg? Toch bedankt om het te delen, maar op die manier begeeft u zich op glad ijs.
Misschien een voorbeeld:
“Vroeger gaf ik met plezier mijn gsm-nummer aan klanten. Nu ben ik ermee gestopt, want anders blijven ze maar bellen.” De softwareproblemen bij Telenet blijven aanslepen en dat begint nu ook op het personeel te wegen. Twee technici zijn het moe en klappen bij HLN uit de biecht. Ze vertellen over boze klanten, oude toestellen en ontslag. “Ik ken een klant die twee maanden zonder internet en telefonie heeft gezeten.”
Bron:
Bij deze is hopelijk de zaak recht gezet, afgezien van het hele artikel.
Dat is zoals het hoort. Mij maakt het niet uit maar je begeeft je op gevaarlijk terrein als je geen bron vermeld. Dat kan zwaar aankomen. Ik heb ooit een beeld van de Telenetwebsite gebruikt om op onze site naar klanten voor Telenetproducten te zetten. Achteraf een gans rel geweest. Telenet betaalde blijkbaar voor dat beeld, maar het bedrijf aan wie ze betaalden claimde nog een extra vergoeding voor dat beeld.
Nochtans ik Engels versta,moeten ze (verplicht) het in het Nederlands(land) extra publiceren.
Maar goed bij m'n topic post staat er duidelijk de bron Belga onder het bericht bij.
Is het zo beter,niemand is volmaakt🤔
Bron:
Artikels van persagentschap Belga die vermelden haast nooit de persoonlijke naam van degene die het betrokken artikel geschreven heeft los daarvan en ondanks dat het inderdaad verboden is omdat zo maar over te nemen zonder toestemming ben ik van mening dat iets met deze omvang waar duizenden mensen last van hebben niet achter betaal muren moet staan de taak van de pers is ook het grote publiek op de hoogte brengen en er in dat geval geld voor vragen dat is nogal laf.
De bron van @loti is niet Belga, maar Het Laatste Nieuws. De bron van Het laatste Nieuws is Belga. Als ik de tekst van Loti kopieer en elders plaats dan is mijn bron Loti op de Netweters. Waarom dat verschil? Niettegenstaande alle goede bedoeling kan er altijd eens iets verkeerd gegaan zijn zodat er een subtiel (al is het maar één teken) verschil is tussen de gekozen bron en het resultaat. Wat wel kan bron: Loti op de Netweters die als bron Het laatste Nieuws vermeldt.
Op vrt staat niet achter een betaalmuur. @Rik12 als jij gratis werkt ben ik het volledig met je eens dat niets achter een betaalmuur staat.
Een krant en het nieuws is altijd al voor een stuk betalend geweest. Dat zorgt voor een "Bepaalde" onafhankelijkheid tegenover sponsors, e.d. . Let wel ik zet "Bepaalde" tussen aanhalingstekens. Gratis nieuws zoals te vinden op FB, TikTok, Twitter is altijd gekleurd door bepaalde belangen groepen. Komt bovendien dat die voor jou het nieuws filteren op wat jij veel/graag bekijkt zodat je blik eenzijdig wordt. Als je betaalt voor een krant of iets dergelijks is dat meestal omdat je die bepaalde stijl, visie passend vind bij jou. En omdat gratis altijd betaald wordt door iets of iemand is een betaalmuur niet per definitie slecht. Trouwens in dit artikel is het feit dat de samenwerking goedgekeurd is het nieuws en dat vind je gratis in het verslag van de Europese commissie (tout court), de uitleg en duiding dat is een artikel in de krant. En dat wordt door de kranten gebracht die het interessant vinden voor hun lezers. De libelle en de Story( om er willekeurig een paar te noemen) die brengen ook betaald nieuws maar daar zal je dat dan niet vinden.