Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Toen was Telenet ook de snelste

Bij het googelen toevallig op dit artikel  van 3 januari 2003 gebotst.

Hoe-werkt-telenet. Toen was Telenet ook de snelste. Met 4 Mbps down en 0.128 Mbps upload.

Maar het gezaag over de geblokkeerde poorten van Telenet bestond toen al.

Hoe je er toen in slaagde om een eigen website te draaien op een eigen server is mij een raadsel.

Ondertussen is Telenet in staat om via dezelfde kabel zijn snelheid op te drijven naar het honderdvoud.

Het blijft mij verbazen dat het internet ondertussen een verzamelbak geworden is van voorbijgestreefde en recente informatie.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Toen was Telenet ook de snelste

What happens on the Internet stays on the Internet. 🙂

 

Wie kent deze nog?

PandoraPandora

 

 

 

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Toen was Telenet ook de snelste

Heb ik nooit gezien. Ik ben klant geworden omdat mijn buur bij de eersten was in Gent om zich aan te sluiten en dit stukken sneller was dan mij ISDN aansluiting. Ik kwam toen (2001) naar mijn huidige woonplaats op den boerenbuiten en Telenet was de enige die mij iets kon aanbieden en dat is tot op heden nog altijd zo. BGC is hier lang geleden gepasseerd en tot nu toe nog niet teruggekomen voor verbeteringen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Toen was Telenet ook de snelste

Ik had een gratis account bij Wanadoo en belde al een tijdje in. Ergens rond 2000 besloot ik kabel te nemen. Pandora was tegen die tijd al Telenet, maar je kreeg nog altijd pandora.be adressen toegekend (ik heb nog 2 mailboxen met 5 aliassen waar ik die pandora.be nog altijd gebruik) en je had de pandora.* nieuwsgroepen.

 

Vooraleer te beslissen ben ik ook naar zo'n befaamde gele tent geweest, in Houthalen, denk ik. Nadat ik mocht getuigen tegen welke lichtsnelheid een trailer van (de herwerkte) Star Wars binnengehaald werd was ik verkocht. 8.000 BEF voor de aansluiting en 2.000 BEF waarborg voor de modem (een bedrag dat ik waarschijnlijk nooit zal terugkrijgen).

 

Good times... 🙂


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.