Beantwoorden
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

Van particulier naar business

Dag iedereen

 

Ik heb een klein vraagje .. Momenteel heb ik een particulier WIGO abonnement van 10GB (€120) bij Telenet.

In ben ook zelfstandig in bijberoep maar NIET btw plichtig. Ik vroeg mij af of business van Telenet voor mij een voordeel zou kunnen zijn op een of andere manier.

 

Alvast bedankt!

 

Tags (2)
5 reacties
Flappy
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! On a roll... Jij bent af!

Van particulier naar business

Als je een BTW- of ondernemingsnummer hebt, heb je inderdaad toegang tot de Telenet Business WIGO bijvoorbeeld.

 

Daar heb je voor €100 (EXCLUSIEF BTW)(=€121 INCLUSIEF BTW) 5GB mobiele data voor 2 gsm-nummers.

 

Je hebt ook het Business voordeel in die zin dat je een technieker kan verwachten binnen de 24u bij een technisch probleem. Ook registratie tot de A-Desk is een mogelijkheid.

 

Natuurlijk moet je uiteindelijk zelf afwegen of dit voor jou interessant is.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Van particulier naar business

Ook via een Telenet center kan je als particulier zonder BTW nummer business krijgen.Ik heb eerder 1 jaar business fluo home gehad,maar door een fout van de klantendienst met over te gaan naar business  wigo waar ze mij veel teveel hadden aangerekend en hen daar op aansprak via telefoon ben ik terug op  particulier fibernet200 gezakt.

Voor mij hoeft WIGO voorlopig niet meer.

JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

Van particulier naar business

Particulier heeft precies wel meer voordelen. 10GB voor 120 EUR. Tja binnen de 24u technieker kan wel handig zijn, maar het is inderdaad niet dat ik zo heel veel storingen heb waarvoor een interventie nodig is. Voor mij lijkt het persoonlijk dus geen verbetering om naar business te gaan, maar enorm bedankt voor je reactie! Ik hoopte een enorm voordeel over het hoofd gezien te hebben 🙂

BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Van particulier naar business

Wat Wigo for business je juist biedt staat hier: https://www2.telenet.be/nl/business/wigo/wigo/

BTW voordeel haal jij er niet uit, maar ik denk dat vooral de A-desk wel een voordeel kan zijn. De support van hen is een stuk beter dan de gewone helpdesk. En je hebt natuurlijk meer GB's dan bij een privé WIGO (15GB voor 5 SIMs ipv 10GB).

Maar het kost natuurlijk meer, aangezien het 120€ kost EXCL BTW.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Van particulier naar business

je hebt ook allelei inbegrepen opties die niet vermeld worden:

snelle technieker (is gezegd)

a-desk( is gezegd)

domeinnaam .be

telenet security pack voor 8 pc's

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.