Beantwoorden
kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Welk pack te kiezen (en bij welke provider) ?

Hoi,

 

Ik ben al sinds vele jaren TN klant, maar verhuis binnenkort en zoek de beste oplossing (pack) voor m'n gezin met 4 personen en dus ook 4 smartphones. 

Als ik bij TN blijf, zou ik logischerwijs kiezen voor een One, dat op 139/maand komt en 150 downloadsnelheid heeft.

Als ik echter voor dat van Proximus zou gaan, zou dat Fiber Essentials Netflix zijn met 350 downloadsnelheid aan 118 per maand.

Beiden hebben 4 smartphones en een decoder in het pack en ongelimiteerd internet.  Dat pack van Proximus heeft wel een Netflix abonnement inbegrepen in de prijs. Zit er een addertje onder het gras bij dat Proximus abonnement of is TN gewoon 21 euro per maand duurder ?

 

Wat zijn jullie ervaringen en plus- of minpunten om voor een bepaald pakket te kiezen ?  

2 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Welk pack te kiezen (en bij welke provider) ?

Heb je nagezien welke max snelheid je kan halen op je nieuw adres voor Proximus.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Welk pack te kiezen (en bij welke provider) ?

@Janneke_Dust Yep... Fiber van 1Gb, maar 350 basis vond ik genoeg voor het abonnement.  Ze hebben het voetpad vlak voor de deur vorig jaar opengebroken en de aftakking komt van daar, dus veel verlies zal er volgens mij ook niet zijn.