Beantwoorden
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Wie heeft mij gebeld van nr 011494952

Ik werd vandaag gebeld door het nr +3211494952 , zogezegd van Telenet met de melding dat ze wat gingen doen voor mijn abo, ik zei dat kan niet omdat ik Wigo heb, oh dan zouden ze er voor zorgen dat ik een paar maand gratis Play-More zou krijgen en dit allemaal omdat ik een goede klant ben (van in het begin).

Ik vroeg om dit via mail te versturen maar dat ging niet, wel ging ik een brief krijgen in de volgende weken met een code.

Tja ik ben niet zot hé, maar hier loop ik niet in, hopelijk wordt er hier meer werk van dit gemaakt.

24 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wie heeft mij gebeld van nr 011494952

Misschien een goede tip voor in de toekomst want misschien was het een echt aanbod: vraag zoveel mogelijk gegevens die enkel Telenet zou kunnen weten zoals: 

  • Welke producten heb ik?
  • Indien van toepassing: wat is mijn vaste telefoonnummer?
  • Wat is mijn klantennummer en accountnummer?
  • Hoeveel bedroeg mijn vorige factuur?
  • Wat is mijn internetlogin? (dat is dan vb u12345 of t98765)
  • Wat is mijn digitale tv productnummer? (vb. DTV12345)
  • Betaal ik via domiciliëring , doccle, zoomit of overschrijving?
  • enz.....

Je kan zoveel vragen stellen totdat jij het veilig vindt.

 

Voor je die vragen stelt haal je er dan wel best je Telenetfactuur bij of log je even in op Mijn Telenet want al de bovenstaande zaken vind je daar terug.

 

Ook nog: bij elke wijziging/toevoeging wordt er automatisch een aankoopbevestiging per mail gestuurd. Dat is volgens mij zelfs wettelijk verplicht. Daarop zou je dan ook kunnen zien of een eventuele promo wel degelijk toegekend is. Bij verkoop op afstand heb je altijd 14 dagen tijd om te annuleren. Maar dan is het wel belangrijk dat je zeker controleert (via Mijn Telenet) dat je emailadres dat bij Telenet gekend is wel degelijk juist is want anders zal je deze aankoopbevestiging niet aankrijgen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Wie heeft mij gebeld van nr 011494952

Goeie tip Wheng, ik zou vandaag gebeld worden door Telenet nadat ik dit gemeld heb, maar heb na 2 dagen nog niets gehoord.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wie heeft mij gebeld van nr 011494952

@Wheng- De vraag is dan wel: tot welke gegevens heeft de (legitieme) beller toegang? Je zou ervan versteld staan welke gegevens allemaal geblokkeerd worden in naam van 'de wet op privacy', zelfs voor medewerkers.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wie heeft mij gebeld van nr 011494952

@sb  de facturen kunnen bekijken lijkt me voor een callcentermedewerker iets basic. Veel klanten bellen toch ook met facturatievragen? 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wie heeft mij gebeld van nr 011494952

Worden die dan niet doorverbonden met de dienst facturatie? Die zullen uiteraard wél aan de betaalgegevens kunnen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Wie heeft mij gebeld van nr 011494952

Vandaag gebeld door Telenet, van die brief of dergelijke staan geen gegevens bij Telenet, dus larie volgens mij dan, mocht ik toch een brief krijgen moet ik dat melden met die code, en met die code kunnen zei ook nagaan of dit werkelijk zo is.

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wie heeft mij gebeld van nr 011494952

@sb awel als je dan wordt doorverbonden met facturatie en zij kunnen je antwoorden ben je toch gerustgesteld?  ☺


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Wie heeft mij gebeld van nr 011494952

Zoals gezegt heb ik een box in de bus gekregen met een play tot 75 dagen gratis of playmore voor 30 dagen.

Deze box wordt momenteel verloot onder

https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Play-of-Playmore-box-verloting/m-p/32144#M860

LiliLili
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! De kop is eraf!

Wie heeft mij gebeld van nr 011494952

Pas op oplichters die het volgende telefoonnummer gebruiken: 011494952. Ze bellen jullie op verschillende tijden, in meerdere gevallen ’s morgens. Laat je niet misleiden! Er zijn negative meningen over, zie link: https://www.wiebelter.info/

 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wie heeft mij gebeld van nr 011494952

Lijkt mij ook niet de meest betrouwbare site. Toch niet als ik afga op het gebruikte Nederlands.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.