24748
netweters
|
152297
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo iedereen,
Wie nu hulp nodig heeft en belt naar de klantendienst van Telenet, moet zeer lang wachten.
"Al onze diensten zijn bezet en we schatten dat de wachttijd voor jou tot 30 minuten zal duren." Dat krijg je te horen als je belt naar: 015 66 66 66. Niet echt vrolijk als je dit hoort en de moed en het geduld in je schoenen zakt. De reden kennen we (nieuw systeem).
Zelfs na een 2° bellen krijg je hetzelfde bericht te horen en daarna wordt het wachten enig sinds verzacht met een muziekje uit de jaren 80. Het kan je veel geld kosten, tenzij je de lotto wint om de hits van de jaren 80 en 90 te horen. Dat kan je wat blijer maken, denk ik.
Meer info: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/
Zet deze link maar in je links van je browser, want het kan van pas komen 🙂
dat het veel geld kan kosten moet je in de gaten houden telenet heeft het charter voor klantvriendelijkheid ondertekend wat wil zeggen dat indien de klantendienst bereikbaar is via een niet gratis nummer dat de kosten nooit hoger mogen zijn dan deze van een geografisch nummer.
Tegen wie zeg je het. Vandaag Streamz online geactiveerd, maar de app op de TV-box werkte niet. Dan maar naar de klantendienst gebeld...
1e oproep: binnen na 20 minuten, probleem niet opgelost, dossier aangemaakt. Wel Play Sports laten aansmeren met korting.
Dan gezien dat ze me een verbrekingskost hebben aangerekend voor mijn Streamz, waar de medewerker niets van had gezegd. Dan maar naar de klantendienst gebeld...
2e oproep: verbinding werd verbroken na 10 minuten
3e oproep: Na 27 minuten zelf de verbinding verbroken omwille van een ander gesprek
4e oproep: Na 47 (!) minuten zelf de verbinding verbroken, omdat ik de playlist van de jaren-80 hits beu was.
Hoe kun je op die manier service leveren?
Als je contact neemt zorg dat je altijd een bewijs hebt en best via internet of whatsapp
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
En best binnen de 24 uur antwoorden als een aanpassing niet juist is
@luc55 Niet iedereen heeft of wil een watsapp of direct een internet.
Daarjuist opnieuw gebeld naar de klantendienst en de wachttijd is (wat er werd gezegd) NU minder dan 15 minuten. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met welke vraag of probleem je hebt.
Er wordt hier niet zomaar gebeld, want we zitten met een vraag en een probleem.
Goed om te weten: Via e-mail is Telenet tijdelijk onbereikbaar,