Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

2 pack duurder dan 3 pack

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

2 pack duurder dan 3 pack

Ja, dat is nu eenmaal de keuze die telenet maakt bij de samenstelling van zijn packs. Je kan er voor of tegen zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

2 pack duurder dan 3 pack

 

 - Internet 100 + Televisie = €65.50 (tijdelijk -10€), na 12 maanden terug €75.50 (Whop kost €67.48)

- Internet 200 + Televisie = €77.30 (tijdelijk -20€), na 12 maanden terug €97.30 (Whoppa kost €77,.93)

 

Goed om te weten

Whop en Whoppa zijn standaard in 3 pack incl free phone Europe gratis bellen met vaste lijn,ook naar gsm in de dal uren tussen 16 en 08 uur smorgens zowel weekends en feestdagen.

Steeds heldere verbindingen.

 

 

 

 

0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

2 pack duurder dan 3 pack

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb Basic Internet (€ 27,50/maand), TV met een kaartje (eenmalig €69) en GSM 'Prijs volgens verbruik'. Zolang ik niet boven 15 euro per maand verbruik is dit goedkoper dan een abonnement.

 

Als je kiest voor TV met een kaartje (CI+), dan kan je in principe niet opnemen, maar als je een smart TV hebt, dan hang je gewoon een externe harde schijf (of USB stick) aan en dan gaat dit wél. Uiteraard maakt Telenet hier niet veel reclame over, omdat het hen niets opbrengt...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

2 pack duurder dan 3 pack


@robatoras schreef:

 

 - Internet 100 + Televisie = €65.50 (tijdelijk -10€), na 12 maanden terug €75.50 (Whop kost €67.48)

- Internet 200 + Televisie = €77.30 (tijdelijk -20€), na 12 maanden terug €97.30 (Whoppa kost €77,.93)

 

Goed om te weten

Whop en Whoppa zijn standaard in 3 pack incl free phone Europe gratis bellen met vaste lijn,ook naar gsm in de dal uren tussen 16 en 08 uur smorgens zowel weekends en feestdagen.

Steeds heldere verbindingen.

 

 

 

 


Ik vind dit gewoon mensen in de maling nemen.Veel meer betalen voor minder

Ondertussen heeft Mobistar z'n upload snelheid ook omhoog  getrokken  100/6 is  nu 100/10Mbps  hetzelfde als whop.

Hun andere formule die 10 euro duurder is 200/12 is verhoogt naar 200/20Mbps zoals whoppa.

 Hun site is nog niet aangepast

AfbeeldingAfbeelding

0 Likes
Beantwoorden