Ik wil graag deze suggestie met jullie delen.
Ik was onlangs in Londen. Om niet voor verrassingen te staan had ik de datatransmissie op mijn smartphone afgezet, zodat ik ginder enkel kon bellen en sms'en (of gebeld of ge-sms't worden). Gelukkig is er op vrij veel plaatsen in Londen gratis wifi, ook al omdat de verleiding groot is om die vele London-apps op de smartphone eens te testen.
Mijn oog viel in een Engelse krant echter op een advertentie met een nieuw, interessant aanbod van Vodafone (foto). Betaal 2 pond per dag en neem al je belminuten, sms'en en datavolume mee naar het buitenland. Je betaalt enkel voor de dagen dat je er effectief gebruik van maakt.
Moest Telenet voor King & Kong een zelfde optie invoeren, ik zou er onmiddellijk op intekenen en velen met mij, denk ik zo.
Ik weet dat de Europese regels op vlak van roamingtarieven e.d. nog aan evolutie onderhevig zijn, maar als de Engelse providers dit soort interessante opties kunnen geven, dan zou dat in België toch ook moeten kunnen. Misschien de moeite waard om intern eens te laten onderzoeken?