Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Forum stemming

Ik heb dit nog al reeds gemeld maar weinig reactie ontvangen, wellicht was mijn post te lang. Daarom kort.. Voeg een optie toe dat ons toelaat een topic op te stellen onder een vraag met meerkeuzevragen.

En waar de aantal stemmen worden getoond in % (overzichtelijker).

 

In mijn opinie geeft dat Telenet een duidelijker beeld van wat de klant wil.

Gewoon korte vragen zoals "wie heeft er last van verbindings vertragingen/lagspikes"?

 

En dan krijg je bijvoorbeeld 45% leden wel en 55% niet.

7 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Forum stemming

je bent precies op "jagerspad" 

de ene topic na de andere

 

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Forum stemming

Jij zit al 430 dagen op dit forum en hebt 574 berichten. (1.33 berichten per dag)

Ik zit hier 354 dagen en heb 141 berichten. (0.40 berichten per dag)

 

Ik heb nu eenmaal veel ideetjes en als ik denk dat ik de community kan helpen dan wil ik op zijn minst proberen. Het heeft geen nut posts te plaatsen als niemand er "echt" mee geholpen is.

En zoals je aan mijn post count kan zien is je uitspraak foutief. Ik maak niet de ene topic na de andere maar ik heb zo van die dagen waar ik plots een ingeving krijg, en terwijl ik dan een topic maak komen er soms belangrijke details aan bod waarvan ik vind dat ze afzonderlijk moeten besproken worden, daarom soms meerdere topics na elkaar. Je moet niet denken dat ik dit doe voor aandacht, wel omdat ik hoop op een oplossing die ons een betere prijs/kwaliteits verhouding kan schenken want dat is iets waar iedereen in deze crisis mee geholpen is.

0 Likes
Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Forum stemming

Bedankt voor jouw suggestie @SXTC. Ik ga het hier zeker verder bekijken wat er mogelijk is Smiley Knipoog

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Forum stemming

In het engels kent men dit als "Polls"

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Forum stemming

@SXTC tof idee 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
MS
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Twee handen vol! It's your eighth party!

Forum stemming

Zou handig zijn als dit via het forum zelf kan, maar niet onoverkomelijk zonder die functie. Een linkje naar een poll via een externe site is ook eenvoudig. Een bekende en simpele is daarbij http://strawpoll.me/
0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Forum stemming

inderdaad, ik denk dat iedereen het wel leuk zou vinden dat zij zich kunnen laten horen zonder dat zij hiervoor tijd moeten verkwisten, want we hebben allemaal wel wat beter te doen don't you agree  Smiley Knipoog

0 Likes
Beantwoorden