Beantwoorden
Sjaakie
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

Fotoruimte bij Telenet

In Januari heb ik reeds de vraag gesteld, waarom we als Telenetklant geen fotoruimte meer hebben, waar we foto's naar kunnen uploaden, bewerken en delen.

Vroeger is dit wel zo geweest, maar dit is met stille trom plots verdwenen.

Weet nu echt niemand hier een antwoord op, waarom dit afgevoerd is en niet meer terug beschikbaar gesteld wordt ?

Ik wacht al vanaf Januari 2015 op een antwoord, maar niemand schijnt het te weten of men wil het ons niet zeggen, waarom we geen foto's meer mogen uploaden naar een server van Telenet ?

Sjaakie 

Sjaakie
www.sjaakie.be
0 Likes
Beantwoorden
11 reacties
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Even demarreren...

Fotoruimte bij Telenet

Hey @Sjaakie,

 

Bedankt voor je vraag, de foto dienst is reeds een aantal jaar niet meer beschikbaar.Er is momenteel niets gekend over de mogelijke terugkeer hiervan.  

0 Likes
Beantwoorden
Sjaakie
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

Fotoruimte bij Telenet

Beste Sebas,

je begint met me iets te vertellen wat ik al lang wist en eindigt met een heel zwak antwoord dat nergens op slaat en de reden van het afvoeren van de fotoruimte daar wordt helemaal niets over gezegd !

Waarom zou ik dit antwoord moeten accepteren als opgelost ?

Misschien als je met een acceptabele reden komt, dat ik het als oplossing kan accepteren, maar ik vind je antwoord veel te zwak om hier vrede mee te nemen, want er is niets opgelost.

Heb ik misschien slapende honden wakker gemaakt met mijn vraag en zijn jullie daar bang voor ?

Voor mij is dit is helemaal niet opgelost, want Telenet heeft ons stilletjes iets afgenomen, zonder ons daar iets  voor terug in de plaats te geven !

Mijn foto's breng ik nu noodgedwongen onder bij een Nederlandse host, wat me tussen de 20 en 25 euro per jaar kost voor 25 GB opslagruimte, terwijl dit vroeger gewoon in het standaardpakket van Telenet zat !

Ik breng mijn foto's nu noodgedwongen onder bij  http://www.mijnalbum.nl/ en heb daar een Gold account van 25 GB en kan ze daar bewerken, laten afdrukken op om het even welk materiaal en op verschillende formaten en ik heb links op mijn website gemaakt naar mijn albums zodat ik iedereen mijn openbare foto's kan laten zien zonder reclame en waarom kan dit bij Telenet niet ?

Voor mij is deze zaak helemaal niet opgelost en ik vind het antwoord dat ik gekregen heb , dik onvoldoende !

Er wordt helemaal geen reden vermeld, waarom het afgevoerd is en waarom het niet terug zou komen mogen wij dat niet weten wat de reden daarvan is ?

We betalen toch al genoeg iedere maand, om er een schamele webruimte van 50 MB voor terug te krijgen, wat al jaren dezelfde grootte is en nog nooit veranderd is en dit is ook veel te weinig  om een deftige website neer te zetten, of wordt dit straks ook stilletjes afgevoerd ?  Smiley Boos

Ik hoop het niet, want dan ben ik mijn domein kwijt en mijn website, waar vele uren werk in zitten !

 

Sjaakie
www.sjaakie.be
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Fotoruimte bij Telenet

Dan zal ik je vraag beantwoorden. Dit is geen officieel standpunt van telenet al zal ik er niet ver naast zitten:

 

Waarom een bepaalde dienst in de lucht houden die geen kernactiviteit is, geld kost en waar weinig mensen gebruik van maken terwijl er tientallen andere diensten zijn met zelfs meer mogelijkheden en gratis? Elke provider of dienstverlener (google, yahoo, microsoft om er enkele te noemen) doet zulke dingen zonder aankondiging omdat de diensten amper tot niet gebruikt worden, niet succesvol zijn of wegens teveel concurrentie. Of het ooit terug komt betwijfel ik... maar voor de mogelijke 0,1% klanten die het zouden gebruiken gaat het vrees ik niet gebeuren.

 

Dat je niets in de plaats krijgt is niet waar. Het is geen fotodienst, maar triiing en yelo zijn nieuwe diensten die je gewoon gratis aangeboden krijgt en waar veel meer mensen gebruik van maken.

 

50 mb is ruim voldoende voor een basis website. Meer ruimte nodig? Dan kan je deze simpel aanvragen via mijn telenet. Meer specifieke dingen nodig zoals php of mysql? Kijk eens rond en gebruik google om te zoeken naar webhosting.

 

Ik denk vanuit het standpunt van een bedrijf gezien dit het meest waarschijnlijke is ook al is dit niet hetgene wat je wil horen. Het enige wat je gaat kunnen doen om officieel antwoord te krijgen is surfen naar www.telenet.be en rechts bovenaan klikken op contact.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Sjaakie
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

Fotoruimte bij Telenet

Kijk Talen,

Dit vind ik tenminste een goed antwoord op mijn vraag en ik kan me daarmee verenigen.

Ik had natuurlijk geen weet van het feit, dat er maar zo weinig mensen gebruik maakten van die dienst, terwijl het toch fantastisch werkte, maar leg me daar bij neer dat ik een van de weinige gebruikers was en als dat een bedrijf geld kost, dan is het inderdaad beter dat het afgevoerd wordt.

Ik wil je bedanken voor je duidelijke antwoord en je tijd die je hier aan besteed hebt !

Met vriendelijke groeten,

Sjaakie
www.sjaakie.be
0 Likes
Beantwoorden
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Fotoruimte bij Telenet

Waarom gebruik je dan niet Flickr. Je krijgt daar GRATIS 1000 GB Opslagruimte en de foto's blijven in de zelfde resolutie beschikbaar .
0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Fotoruimte bij Telenet

Wellicht is dit besluit gebaseerd op een wetenschappelijk feit dat onlangs aan het licht kwam, en dat is dat mensen die veel selfies/foto's van zichzelf online zetten, vaak kenmerken zijn van een Psychopaat..

En dat kan men hier wellicht missen als de pest 😕

talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Fotoruimte bij Telenet

lol @ SXTC

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Sjaakie
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

Fotoruimte bij Telenet

Maak je jezelf niet belachelijk met zo'n antwoord ?

Ik heb nooit een selfie geupload naar de fotoruimte, maar  foto's van groepsreizen, clubfeesten e.d.

Zo konden de andere mensen die daar bij aanwezig waren ook de foto's bekijken, dat heeft toch niets met iemand zijn geestelijke vermogens of gebreken te maken ?

Smiley Boos

Sjaakie
www.sjaakie.be
0 Likes
Beantwoorden
Sjaakie
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

Fotoruimte bij Telenet

Zou je daar iets meer over willen vertellen ?

Sjaakie
www.sjaakie.be
0 Likes
Beantwoorden
Poppie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Fotoruimte bij Telenet

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb een reiswebsite en had daar links opstaan naar al mijn albums op Telenet foto of Foto Zita. Deze links werken allemaal niet meer. Niemand heeft mij ooit laten weten dat deze dienst ging stoppen. Ik sta nu voor een voldongen feit en moet nu al deze foto's heruploaden naar een andere site. Leuk is anders.


@Sjaakie schreef:

Beste Sebas,

je begint met me iets te vertellen wat ik al lang wist en eindigt met een heel zwak antwoord dat nergens op slaat en de reden van het afvoeren van de fotoruimte daar wordt helemaal niets over gezegd !

Waarom zou ik dit antwoord moeten accepteren als opgelost ?

Misschien als je met een acceptabele reden komt, dat ik het als oplossing kan accepteren, maar ik vind je antwoord veel te zwak om hier vrede mee te nemen, want er is niets opgelost.

Heb ik misschien slapende honden wakker gemaakt met mijn vraag en zijn jullie daar bang voor ?

Voor mij is dit is helemaal niet opgelost, want Telenet heeft ons stilletjes iets afgenomen, zonder ons daar iets  voor terug in de plaats te geven !

Mijn foto's breng ik nu noodgedwongen onder bij een Nederlandse host, wat me tussen de 20 en 25 euro per jaar kost voor 25 GB opslagruimte, terwijl dit vroeger gewoon in het standaardpakket van Telenet zat !

Ik breng mijn foto's nu noodgedwongen onder bij  http://www.mijnalbum.nl/ en heb daar een Gold account van 25 GB en kan ze daar bewerken, laten afdrukken op om het even welk materiaal en op verschillende formaten en ik heb links op mijn website gemaakt naar mijn albums zodat ik iedereen mijn openbare foto's kan laten zien zonder reclame en waarom kan dit bij Telenet niet ?

Voor mij is deze zaak helemaal niet opgelost en ik vind het antwoord dat ik gekregen heb , dik onvoldoende !

Er wordt helemaal geen reden vermeld, waarom het afgevoerd is en waarom het niet terug zou komen mogen wij dat niet weten wat de reden daarvan is ?

We betalen toch al genoeg iedere maand, om er een schamele webruimte van 50 MB voor terug te krijgen, wat al jaren dezelfde grootte is en nog nooit veranderd is en dit is ook veel te weinig  om een deftige website neer te zetten, of wordt dit straks ook stilletjes afgevoerd ?  Smiley Boos

Ik hoop het niet, want dan ben ik mijn domein kwijt en mijn website, waar vele uren werk in zitten !

 


 

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Fotoruimte bij Telenet

je krijgt overal genoeg gratis ruimte om je foto's te zetten en te delen met anderen

one drive, dropbox,....

zal samen meer dan 25gb zijn

en al je foto van je smartphone worden auto opgeload op die ruime, geen verlies van foto's ...

 

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden