Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7799
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Happy Opa en Oma

Ik merk dat er meer en meer vraag komt voor internet aansluiting voor Oma's en Opa's (60+) die zelf geen computer hebben maar die onder druk gezet worden door de kleinkinderen op woensdag en het WE.

Kan Telenet daar geen duwtje doen in de goede richting.

Je maakt er gelukkige Opa's en Oma's mee.

2e suggestie.

Heel veel mensen hebben aan de kust een 2e verblijf of ergens anders in Vlaanderen. Een korting voor dat verblijf als 2e abonnement zou ook een mooie geste kunnen zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Happy Opa en Oma

basic internet?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Happy Opa en Oma

oma's en opa's = basic internet aan 26.99€/maand

 

tweede adres: je krijgt steeds combinatievoordeel per adres dus op het tweede verblijf krijg je al korting

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Happy Opa en Oma

Je weet goed dat er daar weer opschudding van gaat komen met de vluchtelingencrisis... wetende dat zij meer voordeel uit gaan doen aangezien zij vroeger aan kinderen beginnen en er dus vaak kleinkinderen zijn. Dus uiteindelijk ga je dan een groep mensen een voordeel geven (die er eigenlijk veel minder recht op hebben) terwijl de meeste Vlamingen uit de boot vallen. Als je zo een voorstel naar voor wil brengen moet je er zeker van zijn dat er geen misbruik kan gemaakt worden.. Er zijn in Vlaanderen hier en daar al mensen die terug thuis komen wonen om voordeel te doen... internet goedkoper maken? Daar heeft Telenet enkel nadeel aan.

 

Als zelfstandige begrijp ik goed dat Telenet geen beslissingen kan maken die hen financieel op termijn schade kunnen toebrengen (minder winst dus). En dit soort beslissing is volgens mij maar in het voordeel van een zeer kleine groep mensen.. Maar het belangrijkste is dat veel Vlamingen zich gaan gediscrimineerd voelen gewoon omdat ze niet bij hun ouders wonen..

 

Maar je moet verder denken, stel dat oma en opa niets van internet willen afweten maar het doen voor hun kleinkinderen. Je kan eerst en vooral niet nagaan of het wel voor de kleinkinderen is, en niet voor de ouders van die kleinkinderen (hun kinderen gebruiken voor korting dus), maar als je met zoveel mensen zit kom je met basic internet niet toe. Telenet zou dus al een aangepast abonnement moeten maken dat tussen het eerste en het tweede ligt (een 4de abonnement dus) en dat zie ik ze niet direct doen aangezien ik het al ooit heb voorgesteld... maar misschien dat ik het gewoon anders moet verwoorden. Als je een idee naar voor brengt zal je het in detail moeten uitdokteren en Telenet overtuigen waarom het ook in hun voordeel is.

0 Likes
Beantwoorden