Beantwoorden
EPl
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! En we zijn vertrokken! Hi there!

Play sports statistieken

Beste,

 

Willen jullie aub eens nakijken of jullie een verbetering kunnen doorvoeren aan de vervelende 'Wilt u de wedstrijd met statistieken bekijken' pop-up die iedere 2 minuten mijn stream onderbreekt?

 

Het probleem stelt zich als de voor- en nabeschouwing en de wedstrijd als aparte programma's ingepland zijn. (studio live - wedstrijd x - studio live). Tijdens de voorbeschouwing wordt de stream iedere minuut onderbroken door de pop-up met slechts 2 opties: wedstrijd met statistieken bekijken of het kruisje om de melding te verbergen. Maar aangezien stream van de wedstrijd nog niet begonnen is, krijg ik dus een foutmelding dat de wedstrijd niet beschikbaar is. Daarom klik ik dus op het kruisje om de melding te verbergen om dat dan iedere minuut te herhalen.

 

bedankt!

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Go-Sea
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Play sports statistieken

Dit is een gebruikersforum en geen technische dienst van Telenet/ontwikkelforum.  Mogelijk heeft een andere gebruiker hier tips.

0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Play sports statistieken

@Go-Sea - Het bericht van EPI is hier perfect op zijn plaats. Dit is immers het Suggesties forum en hoewel dit een forum voor en door TN-klanten is betekent dat niet dat er geen medewerkers van TN zijn die het forum volgen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Go-Sea
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Play sports statistieken

Dank voor de tip sb, ik heb meteen ook een suggestie gepost.

0 Likes
Beantwoorden