Go-Sea
Experienced Weetjesweter
Go-Sea
Neem contact met mij op
Lid sinds: 02-01-2016
Ranking
Experienced Weetjesweter
22-11-2016
19:52
wree bizar probleem. Heb je je PC/laptop.. al eens herstart ? heel soms loopt 't geheugen wat vol en wordt dat niet of te traag terug vrijgegeven. Zou dan nog geen probleem mogen geven met je webmail.. maar je kan maar proberen. Indien je al herstart hebt, zou ik eens proberen met een andere browser (te installeren) dan dat je nu gebruikt (chrome, safari, .. of firefox) en kijken of't daar wel nog mee werkt.
... Meer weergeven
21-11-2016
09:37
straf.. online via 'mijn Telenet' je homespot en Wifree aanzetten zou gewoon moeten werken.. zo werkt het alvast bij mij. als het nu nog steeds verkeerd staat mss eens Telenet service bellen, die helpen meestal vlot verder 015 66 66 66 . Eerste wat ze meestal vragen is je modem te herstarten (uittrekken, minuutje wachten, terug insteken) dus best probeer je dit al eerst voordat je ze belt.
... Meer weergeven
19-11-2016
19:39
Je telenet router blinkt neem Ik aan. Best Telenet support bellen 015 66 66 66. Die kunnen remote.kijken of er iets is en vermoedelijk sturen ze een technieker met nieuwe modem.
... Meer weergeven
19-11-2016
14:01
Mogelijk zit je met je nieuwe modem/router met je thuisnetwerk op een nieuwe IP-range (andere adressen). Ik heb dat ook eens gehad met een nieuwe netgear. Standaard assigneren toestellen automatisch hun IP, dus alles van je netwerk (pc, routers, switchen,..) eens uittrekken en 1minuut uitlaten. Insteken en zou binnen 5minuten terug moeten werken, tenzij je idd ooit statisch je IP hebt gezet, maar lijkt me straf. Andere mogelijkheid is dat je DNS-servers niet optimaal staan op je laptop.. heb ik soms ook, dat durft nogal eens veranderen. Herstarten of refresh van je internetsettings werkt hier normaal ook. Als ze niet statisch staan zoals bij mij..
... Meer weergeven
19-11-2016
13:52
Ah zo. Vreemd dat men standaard functionaliteit gaat overschrijven met een app'je. Zelf gebruik ik die Telenet app niet. WiFree is in tegenstelling tot het oudere hotspot zoiezo met eenmalig je user en pwd invullen. Dit werkt zo op mijn iPads iPhones en al onze Android gsm's, en zonder die app.. set once and forgett dus if all else fails die app er mss gewoon afgooien en af laten.
... Meer weergeven
19-11-2016
13:46
Het is zeer waarschijnlijk dat, zoals igvfer aangeeft, je (of iemand van je gezin) je Telenet E-mail gelinkt hebt op je gsm, iPad, laptop, ... dit toestel slurpt dan al je E-mail binnen. Dit kan gewenst zijn omdat bv. Je Telenet mailbox slechts 5GB is, als deze vol zit krijg je geen mails meer binnen. Op Google vind je wel hoe je de settings van het betreffende toestel kan aanpassen zodat deze geen mail,meer binnenslurpt. Het goede nieuws is dat je die mails,dus niet kwijt bent. andere optie is je pwd aan te passen het betreffende device kan dan geen mail meer binnentrekken, ook een goed idee als je vreest dat je gehack'ed bent.. maar zou me straf lijken. Succes
... Meer weergeven
19-11-2016
13:05
Ik zou denken dat de app los staat van je wifi (wifree) connectie probleem. Heb je nog je correcte login en paswoord ? Je paswoord ooit eens aangepast ? Kan je nog op 'mijn telenet' inloggen, zonder dat je browse je pwd onthoud ? Zelf kan ik ook enkel op wifree inloggen met mijn Telenet userid uxxxxxx als login en niet met mijn E-mail. En idd moet je zelf je Telenet modem open laten staan (is default setting) voor wifree. Succes.
... Meer weergeven
19-11-2016
11:41
Dank je. Orange hetzelfde als bij Whoppa dus. Ik zit met mijn gezin aan 250 a 300GB momenteel.
... Meer weergeven
18-11-2016
20:17
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-en-tv/detail
... Meer weergeven
18-11-2016
20:15
Ik ga ook naar Orange overschakelen, het maandelijks verschil is te groot. Ik neem enkel nog een maand of mss 2 om mijn E-mail over te zetten (diensten) en nog eens rustig verder te verdiepen. En wie weet is er nog een actie met black Friday.. of heeft mijn post hier een effect.. maar ik heb er niet veel hoop op.
... Meer weergeven
18-11-2016
17:07
Dit telt inderdaad mee in je downloadvolume. Het verbruik is naar mijn ervaring echter beperkt, je kan zelf testen met een oogje op je telemeter. Mijn dochters kijken hier regelmatig op (naast youtube ea). Normaal geen probleem als je Whop of meer hebt.
... Meer weergeven
18-11-2016
15:15
alles eens uit de stekker halen lost bij mij meestal alles van Telenet op : Telenet modem, decoder, al je routers en switchen. een minuutje of 2 wachten en dan kan je alles weer insteken. problement met je decoder heb je meestal na/met updates. en helpdesk van Telenet.. tsja.. is nog redelijk in vgl met andere diensten/firma's Veel succes.
... Meer weergeven
18-11-2016
15:07
Waarom ben je als je onbeperkt wil surfen (of toch 300GB/maand) met Whoppa 20 tot 30 euro/maand duurder uit voor quasi exact hetzelfde als bij Orange (en TV Vlaanderen) ? Zelfs Proximus is goedkoper. (vast bellen doe ik al jaren niet meer) Op mijn vragen naar toekomstige kortingen/acties via mail en telefoon bij Telenet krijg ik enkel het antwoord "we vinden het spijtig u te verliezen als klant". Beetje het electrabel gevoel (zakten eerst ook niet met hun prijs). Korting geven ze niet, of toch niet aan mij. Meer dan 10jaar klant trouw betalend via domicilie. gsm ben ik ondertussen verhuisd (Vikings) , gas & electriciteit.. spijtig Wigo is al helemaal duur, ik begrijp niet dat dat verkocht geraakt, kijken mensen niet op internet ? Carl
... Meer weergeven
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
89103 | 19-11-2016 19:39 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig