Beantwoorden
joerike
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Emails worden automatisch verwijderd

Beste, sinds vrijdag wordt mijn hele inbox met emails verwijdert.

 

Er stonden er een 100 in inbox.
Ik ben zelfstandige dus ben al mijn potentiele klanten kwijt waar ik nog prijsoffertes voor moest maken.

 

Gister stonden er dan weer 8 in en die waren deze morgen ook weer automatisch verwijderd.

 

Het wordt wel alleen verwijderd in de inbox en niet in de andere mappen die ik nog heb.

 

In mijn mailbox staan wel allemaal mails van 'maildelivery' en dergelijke praktijken, denk virus ofzo geen idee.

Nu is mijn vraag als ik mijn emails nog kan terug krijgen want dit is wel een kleine ramp voor mij uiteraard.
En hoe is het in godsnaam mogelijk dat deze zomaar kunen verdwijnen ? :S

 

Hoop op een positief antwoord.

 

Mvg joeri

0 Likes
9 reacties
Ab33506
Experienced Meerweter
Berichten: 168
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. My smart Valentine

Emails worden automatisch verwijderd

Kijk eens op "webmail" indien je ze daar nog vindt?

 

Dan kan je eventueel scannen met je anti-virus, scannnen op malware.

 

of, in het uiterste geval je mailprogramma opnieuw instelllen...

 

Let wel, als je de mails nog ziet op webmail.

________________________________________
Laten we elkaars mening respecteren,
hoe fout die van u ook is.
0 Likes
joerike
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Emails worden automatisch verwijderd

Het is op webmail.

Ik gebruik geen extern programma.

Mvg
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7784
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Emails worden automatisch verwijderd