Beantwoorden
Go-Sea
Experienced Weetjesweter
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Graag whoppa 20 a 30 euro goedkoper cfr Orange

Graag maak ik hierbij de suggestie om het whoppa pakket 20 a 30 euro goedkoper te maken.  Nu voel ik me te veel bekocht in vgl met hetzelfde pakket bij Orange (zonder vaste tel wat ik al jaren niet meer gebruik).  Hiernaast zijn de whoppa promoties zijn out-dated.

Note : Andere providers zijn ook goedkoper maar minder vergelijkbaar (TV Vlaanderen, Proximus)

0 Likes
Beantwoorden
8 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Volgens mij vang  je bot en stap je best over naar Orange.

Bij Orange ben je verplicht hun mobiel abonement er bij te nemen, en dan kom je even duur uit.

Waar zie jij het zelfde pakket?

Orange levert je geen internet only,ook geen Internet + TV in(2pack).Telenet beiden wel

Telenet over coax  is vandaag bijna 3 x sneller dan proximus edpnet scarlet en dommel over koper.

En dat verschil wordt binnenkort nog  veel groter,de rek is nog lang niet uit de coax Verlegen smiley

0 Likes
Beantwoorden
Go-Sea
Experienced Weetjesweter

Hallo Robatoras,

In antwoord op je vraag : tv en internet van Orange

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv

Orange is ook via diezelfde coax als Telenet.

Zo goed als zelfde, maar iets beter, zenderpakket.  Sneller dan 100Mbps merk je toch niet, het moet aan de andere kant ook snel zijn en meestal (90%) surf je via de Wifi die dat niet haalt, en niet nodig heeft.  Diezelfde 750 GB limiet als "fair use policy" (ik zit aan 300 met mijn gezin) in het 'onbeperkt' pakket.

Gsm Abo heb je zoiezo nodig (in tegenstelling tot vaste lijn) en heb je bij Orange vanaf 8euro (voor mijn vrouw of mijn moeder) waardoor Orange tv en internet 49 euro wordt ipv 78euro per maand.

maar je hebt wel gelijk dat ik vermoedelijk bot ga vangen.  Ik kan enkel maar de suggestie doen en enkele weken in hoop wachten.   15 jaar Telenet klant gooi je niet op 2dagen weg..  maar een dergelijk groot verschil had ik niet verwacht, dat tikt wel aan...  en kan je niet negeren.

http://www.zdnet.be/opinie/185879/waarom-ik-de-telenet-kabel-gedumpt-heb-voor-orange/ 

Nog even en dan ben van me af 🙂

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Iedereen is vrij om te gaan. En als je geluk hebt zal je beter af zijn. Ondertussen merk ik ook al terugkerende orange klanten , maar dat heeft dan te maken met de slechtere service. Ze klagen van Telenet maar ik hoor nog andere cowboy en indianenverhalen van andere providers. En ik zie soms mensen overstappen naar andere providers om goedkoper af te zijn maar uiteindelijk evenveel of meer betalen voor hetzelfde.

Het zal overal wel iets zijn denk ik. Niettemin is een beetje concurentie niet slecht. We kunnen er alleen maar beter van worden.

Technische verbeteringenkosten geld en het is natuurlijk ook zo dat een kleine gebruiker mee betaald daarvoor al heeft die dat niet echt nodig.

Ik rij met de fiets en betaal ook mee voor alle autosnelwegen enz.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter

Go-Sea

Emerging Talent

Probeer maar eens Orange Internet + TV alleen in 2 pack  vast te krijgen.Vrouw Verdrietig
Je zal meer dan 62 euro betalen voor de 2 indien het je lukt
Niet iedereen wil gsm  via Orange,waar ze jou toe verplichten.
Voor 69 euro heb je whoppa in 3 pack,indien je zelf een digibox koopt,en bellen doe je gratis met vaste lijn ook naar gsm en buitenland.
Mail naar Orange gestuurd,en wacht intussen al meer dan 2 weken op antwoord,ben niet de enige
Voor mij moet je helemaal niet bij Telenet blijvenSmiley Vrolijk
0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@Go-Sea schreef:
Sneller dan 100Mbps merk je toch niet, het moet aan de andere kant ook snel zijn en meestal (90%) surf je via de Wifi die dat niet haalt, en niet nodig heeft.

Een hele selectieve reactie: mijn zus zou 200MBps d/l moeten halen. Zij heeft overal draadloos en dat haalde ze niet (met moeite 100Mbps als ik me niet vergis). Maar ik heb er onlangs een nieuwe router geïnstalleerd en nu haalt ze (via speedtest.telenet.be) makkelijk 190Mbps via 5GHz.

Maar je hebt gelijk: het gaat maar zo snel als de traagste schakel in de keten en voor de meesten zal het niet eens merkbaar zijn. Ben zelf ook +15 jaar klant, maar nog altijd Basic Internet (30Mbps/3Mbps). Van mij mag ofwel de snelheid omhoog, ofwel de prijs wat omlaag (maar dat wil iedereen wel, denk ik :-).

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

@Go-Sea

Orange is misschien goedkoper maar de klantenservice is er al jaren heel slecht en is nog altijd heel slecht. (Ik zit bij Orange voor mijn gsm maar ga ook terug overstappen).

Daarnaast heb ik al gehoord van mensen dat er heel vaak storingen zijn of iets niet tegoei werkt.

Je opmerking over "sneller dan 100Mbps merk je toch niet" dat is iets persoonlijk. Als je alleen maar een beetje surft ga je dat niet merken maar ik download heel veel en dan heb ik het echt nodig en zo zijn er veel.
Je kan via wifi gemakkelijk 200 Mbps halen, het moet gewoon goed ingesteld zijn. 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
Go-Sea
Experienced Weetjesweter

Bij Orange is het ' internet + TV' voor 49euro (als je normaal gsm abo wil).   Gsm abo is idd verplicht en kost je minimaal 8euro, dit abo zou goed zijn voor mijn moeder of mijn vrouw en zou een huidig abo vervangen en reken ik dus niet mee als kost.

zelf heb ik jaren 2  Telenet gsm-abo's genuttigd van 15euro tot, bij het rondzien voor een 3de abo,  mijn oog op mobile Vikings viel  (10 euro, focus op data).

Maandelijkse bedragen tellen op.   Ik kijk rond hoe ik deze kan besparen.  Liefst blijf ik bij Telenet, maar alles heeft zijn prijs.

Mogelijk kom ik nog terug.. bij een boeiende promotie voor nieuwe klanten..  Of heel misschien passen ze hun prijs nog aan als 15% of meer weggaat.  Electrabel heeft uiteindelijk ook zijn prijs verlaagd. 

Ik kan maar vragen / proberen.  Ik geef op zijn minst aan waarom ik weg ga gaan, door deze suggestie te doen.  Ik ben net als jij ook lang fan geweest van Telenet.

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter

Als Orange voor jou beterkoop uitkomt voor hetzelfde,wat houd je dan nog tegen.

Ik zie eerder 'n prijsverhoging  bij Telenet(in 2017) zoals elk jaar steeds weer

'De grote netwerf'

Orange zal gewoon volgen.

0 Likes
Beantwoorden