Om er nog ns op terug te komen...
Een heel aantal weken geleden had ik iets anders voor. De unieke gelegenheid om ook hier weer eens over te beginnen, niet?
Nu deze was blijkbaar slimmer dan rest en stelde waarachtig een volledige password-reset voort. Mij niet gelaten. Werkte dat toch nog wel ook zeker! Applaus voor die man! Ik beantwoordde direct de feedback-mail op de allerpositiefste wijze.
Had ik beter mee gewacht.
Daags nadien (want zo'n standaardpaswoord valt niet te onthouden) verander ik dat wachtwoord (in een ander dat het daarvoor was).
Werkt 't terug ni meer.
Bel ik weer terug. Blijkt van heel dat gesprek met die andere niks terug te vinden, alsof het nooit heeft plaatsgevonden.
Bon, de nieuwe maakt van heel mijn relaas een nieuw log (hoop ik). Ik moest even wat afwachten en dan gingen ze het doorgeven aan de 'diepere' eenheden.
Inmiddels is dat dus al een paar maand geleden.
Kan ik geen schadevergoeding vragen ofzo?