Beantwoorden
StefWS
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi!

wifree

Ik raak al een heel aantal weken niet meer op WIFREE. Ik heb ook de app 'mobile', maar volgens mij doet die helemaal niks. Bij de klantendienst lezen ze gewoon voor wat ik online zelf kan lezen. Als ik manueel tracht te verbinden, zegt m'n toestel 'authentificatieprobleem'. Ik heb een galaxy S5, android dus. Alvast bedankt!
Tags (1)
0 Likes
16 reacties
StefWS
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi!

wifree

Om er nog ns op terug te komen...

 

Een heel aantal weken geleden had ik iets anders voor. De unieke gelegenheid om ook hier weer eens over te beginnen, niet?

 

Nu deze was blijkbaar slimmer dan rest en stelde waarachtig een volledige password-reset voort. Mij niet gelaten. Werkte dat toch nog wel ook zeker! Applaus voor die man! Ik beantwoordde direct de feedback-mail op de allerpositiefste wijze.

 

Had ik beter mee gewacht.

 

Daags nadien (want zo'n standaardpaswoord valt niet te onthouden) verander ik dat wachtwoord (in een ander dat het daarvoor was).

 

Werkt 't terug ni meer.

 

Bel ik weer terug. Blijkt van heel dat gesprek met die andere niks terug te vinden, alsof het nooit heeft plaatsgevonden.

 

Bon, de nieuwe maakt van heel mijn relaas een nieuw log (hoop ik). Ik moest even wat afwachten en dan gingen ze het doorgeven aan de 'diepere' eenheden.

 

Inmiddels is dat dus al een paar maand geleden.

 

Kan ik geen schadevergoeding vragen ofzo?

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

wifree


@StefWS schreef:

 

 

Kan ik geen schadevergoeding vragen ofzo?


Kan je altijd en werkt bij Telenet ook regelmatig...


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes