24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
De afgelopen 2 weken zijn sommige diensten van TELENET flink in gebreke.
=>De digicorder lijkt een flipperkast.
=>Telenet webmail reageert niet of reageert traag.
Ik nam contact op met de technische dienst van Telenet.
Volgens de technische dienst is alles in orde.
Allemaal praat tegen de vaak.
DOE ER IETS AAN !!!!!!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
het forum zijn gebruikers die gebruikers helpen, die kunnen daar echt niks aan doen.
Ik heb zelf geen problemen gemerkt maar als je zelf wel zaken merkt en blijft hebben, is mijn advies: blijven bellen naar de helpdesk.
@khaemwaset schreef:De afgelopen 2 weken zijn sommige diensten van TELENET flink in gebreke.
=>De digicorder lijkt een flipperkast.
=>Telenet webmail reageert niet of reageert traag.
Ik nam contact op met de technische dienst van Telenet.
Volgens de technische dienst is alles in orde.
Allemaal praat tegen de vaak.
DOE ER IETS AAN !!!!!!!
Bij mij werkt de Telenet webmail momenteel supersnel. Misschien dat het ergens anders aan ligt?
Kan je ook even uitleggen wat het probleem is met de digicorder? 🙂
Als melden via de telefoon niet werkt, probeer het dan eens via Facebook of Twitter. (Ik heb geen digicorder en ik gebruik geen webmail, dus ik kan het helaas niet zelf controleren.)
Principis,
1.Het probleem met Telenet Webmail is opgelost=>functioneert goed.
2..Het probleem met de Digicorder is na herhaalde telefoons naar de technische dienst van Telenet
EINDELIJK sinds gisteravond opgelost.
De Digicorder reageerde niet meer op het commando,dat ik gaf via mijn afstandsbediening.
bvb Wanneer ik via de afstandsbediening zender 1 wou inschakelen ging de Digicorder AUTOMATISCH van 1->11->111
Mijn Digicorder leek wel een FLIPPERKAST.
Bij een éérste telefoon naar de technische dienst heeft men alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen=>had geen effect.
Ik heb dan nog een 3-tal keren naar de technische dienst gebeld,waar men verschillende adviezen gaf,die niets opleverden
Uiteindelijk gaf de technische dienst van Telenet advies om de Digicorder gratis te gaan omruilen
in een Telenetcenter omdat er in de Digicorder een technisch defect moest zijn.
Sinds gisteravond functioneert de Digicorder echter normaal.
Ik wacht nog even af of hij nog van die 'gekke kuren'zal hebben=>dan ga ik cito presto naar het dichtstbijgelegen Telenetcenter.
Ik stel me de vraag of ik al die telefoons naar de technische dienst van Telenet zal moeten betalen
alles eens uit de stekker halen lost bij mij meestal alles van Telenet op : Telenet modem, decoder, al je routers en switchen. een minuutje of 2 wachten en dan kan je alles weer insteken.
problement met je decoder heb je meestal na/met updates.
en helpdesk van Telenet.. tsja.. is nog redelijk in vgl met andere diensten/firma's
Veel succes.